Haku
Viitteet 1-6 / 6
Barcelonan liikaturismi paikallisten asukkaiden näkökulmasta
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia Barcelonan liikaturismia paikallisten näkökulmasta ja liikaturismin monia haittavaikutuksia. Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa eri keinoja, millä liikaturismia on jo pyritty ...
Ruokamatkailu Visit Sweden.com -internetsivuilla potentiaalisen matkailijan kokemana
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Hungry for Finland -hankkeelle. Hungry for Finland -hankkeen tavoite on, että ruokamatkailu on alueellisesti näkyvämmässä roolissa kotimaassa ja kansainvälisillä markkinoilla. ...
Joulun sydäntä etsimässä: Millainen on autenttinen suomalainen joulukokemus?
(2021)
Joulu on monelle rakas juhla, joka tuo valoa talven pimeyteen. Portti Jouluun -joulupiha on Espoossa toimiva joulumatkailukohde, joka viime kaudella keräsi yli 1500 vierasta puolessatoista kuukaudessa. Kohdetta halutaan ...
Ohjelmapalveluyritysten henkilökunnan turvallisuusosaaminen matkailualalla
(2023)
Turvallisuus on yksi ihmisen perustarpeista ja näkyy elämämme jokaisella osa-alueella. Matkailualalla turvallisuus on kriittinen osa alan toimintaa, vastuullisuutta ja laatua, mutta alan sisälle mahtuu monenlaista toimijaa ...
Triggering effects of mobile video marketing in nature tourism: Media richness perspective
(Elsevier, 2019)
The aim of this study was to investigate videos as potential triggers of behavior. Therefore, we applied the theories of triggers and media richness to learn about the triggering efficiency of mobile marketing videos on ...
Deepfake consumer reviews in tourism: Preliminary findings
(Elsevier, 2021)
Highlights
• Deepfake text is increasingly difficult to distinguish from human-authored text.
• Computer-generated consumer reviews will have a high impact for tourism management.
• Deepfake reviews resemble other ...