Haku
Viitteet 1-10 / 29
Koronaepidemian vaikutus suomalaisen z-sukupolven motivaatioon matkailla vastuullisesti
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia, kuinka maailmanlaajuisesti vaikuttava epidemia
muuttaa tietyn ikäisen ryhmän halukkuutta ottaa huomioon eri vastuullisen matkailun piirteitä tulevaisuudessa matkustaessa, sekä mitkä ...
Matkailun vastuullisuusviestinnän laadukkuus kansainvälisten vaikuttajien matkailublogeissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoite on saada käsitys matkailun vastuullisuusviestinnän tämänhetkisestä tilasta kansainvälisellä tasolla ja antaa tietoa siitä, mihin teemoihin matkailun vastuullisuusviestinnässä tulisi vielä kiinnittää ...
Helsinki staycation-kohteena
(2020)
Staycationin eli lähimatkailun suosio on kasvanut viime vuosina huomattavasti. Siitä on tullut trendikäs tapa viettää kokemusrikas loma lähellä kotia. Lähimatkailussa lähdetään lähikaupunkiin tai jäädään kotipaikkakunnalle ...
Reittiehdotuksia kansainvälisille matkailijoille Suomeen
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty Visit Finlandin toimeksiantona. Visit Finlandin tärkein tehtävä on luoda Suomelle mainetta haluttuna matkakohteena kansainvälisesti, sekä tukea matkailualan yrityksiä ja kohteita, ja niiden ...
Suomen ruokamatkailustrategia 2020-2028 - Yhdessä tekoja luonnosta ammentaen toimenpiteet 2020-2023
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
HUNGRY FOR FINLAND!
Puhdas, turvallinen, aito, laadukas ja pohjoinen!
Tämä strategia on Suomen ensimmäisen ruokamatkailustrategiaa 2015-2020 seuraava
päivitys. Viidessä vuodessa ruokamatkailusta on tullut kansainvälisesti ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...
Sustainable Travel Finland –merkki ruokamatkailuritysten vastuullisuuden kirittäjänä
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Hungry for Finland- ruokamatkailuhankkeelle. Ruokamatkailuhankkeella pyritään koordinoimaan suomalaisen ruokamatkailun kehittämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ...
Vastuullisuudesta viestiminen Suomen matkailun alueorganisaatioissa
(2021)
Vastuullisuudesta sekä vastuullisesta matkailusta on noussut merkittävä ilmiö matkailualalla. Eri sidosryhmät, kuten asiakkaat, yhteistyökumppanit, työntekijät kuin myös paikalliset, olettavat entistä enemmän konkreettisia ...
Ohjeistus matkailun vastuullisuusviestintään Visit Hangolle
(2021)
Tämä tutkimuksellisena kehittämistyönä tehty opinnäytetyö tarkastelee vastuullisuusviestintää matkakohteen näkökulmasta. Vastuullisuusviestintä tähtää kestävän matkailun edistämiseen, joka on tunnistettu tärkeäksi ...
Matkailun vastuullisuusdiskursseja korona-aikana
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa diskursseja, joilla matkailun vastuullisuudesta puhutaan korona-aikana Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Turun Sanomien pääkirjoituksissa. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, mitä ...