Haku
Viitteet 1-10 / 39
Ympäristövastuullisuus Break Sokos Hotel Flamingossa
(2020)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Break Sokos Hotel Flamingolle. Aiheena on Sokos Hotels-ketjuun kuuluvan Break Sokos Hotel Flamingon ympäristöjohtamisen-, ja vastuullisuuden tutkiminen Green Key-ympäristömerkin kriteerejä ...
COVID-19 -pandemian vaikutus helsinkiläisten matkailuun kesällä 2020
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää COVID-19 -pandemian vaikutukset helsinkiläisten kesän 2020 matkasuunnitteluun. Tarkoituksena on tutkia, mitä vaikutuksia pandemialla on matkasuunnitelmiin. Työn tavoitteena on selvittää, ...
Eco-anxiety in travel decision making among Generations X and Z
(2020)
Eco-anxiety is an unfortunate result of climate change that affects our health, attitudes and values. It’s a result of increased worry and desperation people are experiencing about the environment. Eco-anxiety can appear ...
Nuorten aikuisten mielikuvat Ahvenanmaasta hiljaisen kauden matkakohteena
(2020)
Opinnäytetyön tavoite on kartoittaa eteläsuomalaisten nuorten aikuisten (18-30 -vuotiaat) mielikuvia Ahvenanmaasta hiljaisen kauden (syyskuu-huhtikuu) matkakohteena toimeksiantaja Visit Ålandille. Tutkimuksella kartoitetaan ...
Nuorten aikuisten pakettimatkan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa uutta ajankohtaista tietoa siitä, mitkä asiat vaikuttavat nuorten aikuisten päätökseen ostaa pakettimatka. Työn päätavoitteena on saada selville tietoa, mitkä asiat vaikuttavat ...
Suomalaisen matkapaketin kehittäminen korealaisille matkailijoille
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on suomalaisen matkapaketin kehittäminen korealaisille matkailijoille ja toimeksiantajana on Moo Gung Hwa Ky. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda uudenlainen matkapaketti ...
Valokuvat uuden luksuksen edistämisen välineenä
(2020)
Työ käsittelee uutta luksusta matkailun näkökulmasta. Se keskittyy Suomen tarjoamaan uuteen luksukseen ja sen markkinointiin valokuvien avulla. Päätavoitteena on kasata valokuvakollaasi, joka tarjoaa katsauksen suomalaiseen ...
Suomen ruokamatkailun kärkituotteet markkinoinnin näkökulmasta: -suklaajäkälää, luontokokemuksia ja hyvää mieltä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisia ruokamatkailutuotteita tulisi markkinoida, jotta ne houkuttelisivat kansainvälisiä ja kotimaisia matkailijoita. Lisäksi tarkoitus oli selvittää, millaisia hyviä ...
Saaristomatkailun vetovoimatekijöiden kartoitus Helsingin edustalla
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Helsingin saaristomatkailun vetovoimatekijöitä,
mikä on myös tutkimusongelma. Kohderyhmänä tutkimukselle on Helsingin saaristossa
käyneet kotimaan matkailijat.
Opinnäytetyössä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...