Haku
Viitteet 1-10 / 39
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...
Cramo Finland Oy:n asiakaskokemuksen mittaaminen asiakaspolun pohjalta
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on Cramo Finland Oy:n asiakaskokemuksen mittaaminen asiakaspolun pohjalta ja miten eri segmentit arvottuvat eri menestystekijöihin nähden. Työn tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajalle, mikä on ...
Digitaalisten palveluiden hyödyntäminen osana asiakaskokemusta
(2019)
Opinnäytetyössä on haluttu selvittää kahden eri Stadin ammatti- ja aikuisopiston asiakasryhmän tarpeet digitaalisten palveluiden hyödyntämiselle osana asiakaskokemusta. Tutkimuksessa haluttiin myös kartoittaa nykyisten ...
Asiakasprofiilien rakentaminen asiakasymmärryksen tueksi
(2019)
Opinnäytetyöprosessin tavoitteena on luoda palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen asiakasprofiilit työn toimeksiantajan, Fonecta Oy:n käyttöön. Asiakasprofiilit ovat tiiviitä kuvauksia yrityksen asiakkaista, jotka perustuvat ...
Palveluprosessien kehittäminen FreshStop Elielillä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Helsingin rautatieaseman FreshStop Eliel-kahvilalle keväällä 2020. Toimeksiantaja halusi tutkia kahvilan nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ...
Investor-segmentin asiakaspolku: Routa Markkinointi Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Routa Markkinointi Oy:lle, joka on osa Sanoma-konsernia. Työn tavoitteena oli tutkia ja kuvata Investor-segmentin asiakkaan asiakaspolku Inbound- ja Outbound -asiakkaiden ...
Tarinallistaminen ruokamatkailun kehittämisessä : Opas ydin- ja palvelutarinan käsikirjoittamiseen
(2020)
Tarinallistaminen eli tarinalähtöinen palvelumuotoilu on vaikuttamisen menetelmä, joka halutaan ruokamatkailun toimijoiden käyttöön. Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Haaga-Helia ammattikorkeakoulun koordinoima ...
Kohti vahvaa asiakaskokemusta : Palvelumuotoilu apuna matkatoimiston brändin kehittämisessä
(2020)
Tämä tutkimus oli palvelubrändin kehittämistyö matkailualalla toimivalle erikoistuneelle pk-yritykselle. Tutkimukselle oli tarve, sillä yrityksellä ei ole toiminta- tai viestintäsuunnitelmaa brändin rakentumisen näkökulmasta. ...