Haku
Viitteet 1-10 / 41
Saa puhua – Urheilupodcastien hyödyntäminen Warkauden Lehdessä
(2021)
Kehittämishanke sai alkunsa ihmettelystäni, miksi suomalaisessa lehdistössä on tehty niin vähän urheilupodcasteja. Toinen mietinnän aihe oli, mitä mieltä lehden lukijat niistä ovat; tuotteista, joita harvemmin on nähty ...
Lifestyle-bloggaajien suosituimmat sosiaalisen median kanavat
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään lifestyle-bloggaajien suosituimpia sosiaalisen median kanavia heidän työssään. Työssä perehdytään siihen, mitä kanavia lifestyle-bloggaajat käyttävät kaupallisissa yhteistöissä ...
Sarjainfo : Kuinka pienlehti voisi palvella paremmin verkossa?
(2019)
Tässä tutkielmassa pohdin sitä, miten pienlehti voi palvella lukijakuntaansa paremmin myös verkossa. Tarkastelen aihetta Sarjainfon kautta. Sarjainfo on suomalainen sarjakuva-alan erikoislehti.
Työssä käsittelen ...
Bloggaajien ajatuksia alan itsesääntelystä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esiin ammattibloggaajien ajatuksia alan eettisestä itsesääntelystä. Nykytilanteen selvittämiseksi tutkittiin, minkälaisia eettisiä ohjeita bloggaajat noudattavat tällä hetkellä. ...
Yhteisöllisyyden luominen Slackissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, minkälainen viestintä lisää yhteisöllisyyttä suljetussa sosiaalisen median kanavassa. Toimeksiantajan tilanteen kautta perehdytään siihen, millainen viestintä synnyttää keskustelua ja ...
Artistit & Alkoholi — haastattelusarja Radio Helsingin Youtube -kanavalle
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee Artistit & Alkoholi -haastattelusarjan suunnittelua, toteutusta ja siitä seurannutta pohdintaa. Kyseessä on videoina toteutettu kuusiosainen haastattelusarja, jos-sa keskustellaan musiikkia esittävien ...
Video tiedonvälityksen työkaluna: Opas ja mallivideo Haaga-Helia ammattikorkeakoulun videotuotantoon
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on päivittää ja uudistaa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun videomateriaalin ohjeistusta ja tehdä tämän ohjeen perusteella esimerkkivideo. Digitaalinen video hallitsee sosiaalista mediaa ja yhä ...
Sosiaalinen media toimittajan työvälineenä haastateltavan etsimisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millä tavalla toimittajat käyttävät sosiaalisen median kanavia työvälineenä haastateltavia etsiessään. Tavoitteena oli selvittää toimittajien käytäntöjä sosiaalisessa mediassa ...
Podcast seurakuntayhtymän tiedotusvälineenä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on hyvä podcast Lappeenrannan seurakuntayhtymän viestinnässä ja miten hyvin seurakuntayhtymän työntekijät ottavat haltuunsa uuden viestintäkanavan.
Työ toteutetaan ...
Suomalaiset uutismediat sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyössäni havainnoin, miten suomalaiset uutismediat käyttävät sosiaalista mediaa. Selvitän, kuinka paljon sisältöä tuotetaan ja minkälaisia aiheita käsitellään. Opinnäytetyöni koostuu laadullista ja määrällistä ...