Haku
Viitteet 1-10 / 42
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen kiinteistönvälityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kiinteistönvälittäjät hyödyntävät sosiaalista mediaa kiinteistönvälitystyössään. Työ on rajattu koskemaan kiinteistönvälittäjän sosiaali- sen median käyttöä välitysliikkeen ...
Sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen yritykselle SK Drones Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää yrityksen SK Drones Oy sosiaalisen median markkinointia. Opinnäytetyössä tarkastellaan yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita suhteessa sosiaalisen median markkinointiin, ja ...
Vähittäiskaupan mainostaminen tulevaisuudessa – Case K-Citymarket Järvenpää
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vähittäiskaupan mainostamisen nykyhetkeä ja tulevaisuutta, sekä kertoo sen markkinointi- ja mainontamahdollisuuksista eri sosiaalisissa medioissa. Facebook ja Instagram ovat sosiaalisen median ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...
Tapahtumien markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalinen media on nykyään osa niin kuluttajien kuin yritysten jokapäiväistä elämää. Eri sosiaalisen median kanavien hallitseminen on olennaista yrityksen menestykselle.
Työn tavoitteena oli selvittää, miten tapahtumia ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Sosiaalisen median toimintaohjeistus HESY ry:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle sosiaalisen median toimintaohjeistus, jonka avulla voidaan kehittää HESY ry:n sosiaalisen median markkinointia. HESY:llä ei ole ennestään ohjeistusta, ...