Haku
Viitteet 1-10 / 12
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Aihe opinnäytetyölle syntyi toimeksiantajan tarpeesta sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, mahdollisuuksista ja hyödyntämisestä markkinointikanavina. Tekijä on yrityksen työntekijä ja sosiaalinen media ...
Football Club Kiffen 08 ry:n sosiaalisen median viestinnän kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee jalkapalloseura Football Club Kiffen 08 ry:n sosiaalisen median viestintää ja sen kehittämistä. Opinnäytetyö on luonteeltaan toiminnallinen.
FC Kiffen on vuonna 1908 perustettu helsinkiläinen ...
Brändi näkyväksi Instagramissa: Case Espoon Tanssiopisto
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa Espoon Tanssiopiston brändiä Instagramissa. Ratkaisuna valmistettiin Instagram-ohjeisto, jota pohjana käyttäen toimeksiantaja voisi yhtenäistää niin visuaalista kuin sanallistakin ...
Sarjainfo : Kuinka pienlehti voisi palvella paremmin verkossa?
(2019)
Tässä tutkielmassa pohdin sitä, miten pienlehti voi palvella lukijakuntaansa paremmin myös verkossa. Tarkastelen aihetta Sarjainfon kautta. Sarjainfo on suomalainen sarjakuva-alan erikoislehti.
Työssä käsittelen ...
Sisältöstrategian laatiminen leivontablogille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotos on sisältöstrategia leivontablogille Kaapista puuttuu kakku. Sisältöstrategia sisältää blogin kohderyhmän, tavoitteiden, kanavien ja mittareiden määrittelyn sekä ...
Instagramin hyödyntäminen teollisen suunnittelualan B2B-markkinoinnissa
(2021)
Opinnäytetyö aloitettiin marraskuussa 2020 ja se tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle, joka on teollisen suunnittelualan yritys. Yritys X:n alla on viisi divisioonaa ja työ kohdistui nimenomaan prosessiteollisuuden yksikköön. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma urheilu- ja vaatealan myymälälle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia urheilu- ja vaatealan myymälälle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja some-kalenteri, joiden avulla saadaan some-markkinointiin säännöllisyyttä ja lisätään myymälän näkyvyyttä ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Woodpecker Film Oy:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona tuotantoyhtiö Woodpeckerille. Tarkoituksena oli luoda Woodpeckerille hyödyllinen ja käyttökelpoinen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ...
YouTube-kanavan perustaminen henkilöbrändin tueksi
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aihe oli henkilöbrändin tueksi luotava YouTube-kanava. Työn tuotoksena syntyi YouTube-kanava, jonka tarkoitus on kasvattaa henkilöbrändin tunnettavuutta. Kanavan tarkoituksena oli esitellä ...