Haku
Viitteet 1-10 / 118
Brändiä edistävä videosarja Playstation Suomelle
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena, ja sen tuotoksena oli lyhytvideoiden sarja jaettavaksi Playstation Suomen Instagram-tilille. Opinnäytetyö toteutettiin syyskuun 2022 ja marraskuun 2023 välisenä aikana. Idea ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Puls Nutrition Oy:lle
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Puls Nutrition Oy:lle vuodelle 2024 sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Puls Nutrition Oy on Suomalainen urheiluravinteita, välipaloja ja funktionaalisia ...
Sosiaalinen media ja eettisyyden monimuotoisuus: vaikuttajien näkemyksiä eettisestä toiminnasta
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia kaupallisten yhteistöiden eettisyyttä sosiaalisessa mediassa vaikuttajien näkökulmasta katsottuna. Tutkimuksen tavoitteena on ymmärtää, kuinka vaikuttajat valitsevat kaupalliset ...
Sisällöntuotannon kehittäminen Instagramissa - Case Fit Lahti
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kuntosalin Instagramin sisällöntuotantoa sekä lisätä sen suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta. Tarkoituksena oli selvittää millainen sisällöntuotanto tuo lisäarvoa ...
Työntekijäkokemuksesta viestimisen erot virallisissa- ja sosiaalisen median kanavissa
(2023)
Työntekijäkokemus on kaikki havaittu, koettu ja tunnettu. Työntekijäkokemus kehittyy jatkuvasti ja henkilöstön kokemukset herättävät kiinnostusta niin potentiaalisissa työntekijöissä, sidoskumppaneissa kuin asiakkaissakin. ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Keudan gastrobiilin sosiaalisen median näkyvyyden lisääminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Keski-uudenmaan koulutuskuntayhtymä, Keuda. Työskentelen itse toimeksiantajalla ja työni päätavoite oli luoda sähköinen ohjekirja henkilöstölle, jolla saataisiin lisättyä Gastrobiilin, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Ulappa Magille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma suomalaiselle surffausta käsittelevälle aikakausilehdelle. Markkinointi rajattiin ainoastaan sosiaaliseen mediaan siitä syystä, että tämän ...
Urheilumarkkinoinnin käsikirja
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda käsikirjaopas suomalaisille urheiluorganisaatioille katsojamäärien lisäämiseksi urheilutapahtumiin. Opinnäytetyö keskittyy suomalaiseen
huippu-urheiluun, ja työn päähuomio on ...
Suomalaisen tilaviinin digimarkkinointi
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisen tilaviinin markkinointia ja erityisesti digimarkkinointia voitaisiin kehittää. Opinnäytetyössä selvitettiin tilaviinien markkinoinnin nykytilaa ja tutkittiin eri ...