Haku
Viitteet 1-10 / 20
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Mimmit sijoittaa -tapahtumien markkinointiopas
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Mimmit sijoittaa Oy. Mimmit sijoittaa on monikanavainen mediayhtiö, jossa puhutaan rahasta, sijoittamisesta ja säästämisestä. Yritys järjestää myös talous- ja sijoitusaiheisia yleisötapahtumia. ...
Ravintola On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli kerätä tietoa siitä, vastaako On the Rocksin tapahtumatoiminta asiakkaiden odotuksiin ja onko tapahtumatoiminnan ...
Elektronisen musiikin tapahtumat – markkinatutkimus ja markkinointi
(2019)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen työ. Opinnäytetyön aiheena on elektronisen musiikin tapahtumien markkinatutkimus, jossa tavoitteena oli kartoittaa kävijöiden asiakasprofiili. Sen avulla selvitettiin ketkä ovat elektronisen ...
Tapahtuma-alan yrityksen vastuullinen markkinointi
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vastuullista markkinointia tapahtuma-alan yrityksessä. Opinnäytetyössä käydään läpi yleisesti tapahtuma-alaa, markkinointiosuudessa yleisen teorian lisäksi keskitytään erityisesti ...
Tapahtuman suunnittelu ja kehittäminen: Action Factory kevät 2019
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on toteuttaa monipuolinen tapahtumasuunnitelma kevään 2019 Action Factory -ulkoilmatapahtumasta. Suunnitelman tulee olla hyödynnettävissä kevään 2019 tapahtuman lisäksi myös jatkossa. ...
Visit Tampere Oy:n tapahtumakalenterin kehittämissuunnitelma
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visit Tampere Oy:lle. Visit Tampere Oy on Tampereen seudun matkailun ja markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio, joka tähtää tekemään Tampereen seutua kansainvälisesti tunnetuksi. ...
Tapahtumajärjestäjän opas luova toimisto Krean tapahtumiin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa opas luova toimisto Krean tapahtumien suunnittelua ja järjestämistä varten. Oppaan käyttötarkoituksena on toimia apuvälineenä tapahtuman suunnittelussa ja järjestämisessä, ...
Brändikokemusten muotoilu, Tapaus: Tapahtumatoimisto X
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin Tapahtumatoimisto X:lle toimeksiantona. Tavoitteena oli tutkia asiakkaiden ja henkilökunnan brändikokemuksia, tunnistaa keskeiset brändikontaktit ja brändiviestit, ja kehittää brändikokemuksia ...
Sosiaalisen median suunnitelma Nordic Metal Cruiselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yksinkertainen ja toimiva sosiaalisen median suunnitelma Nordic Metal Cruise -nimiselle, metallimusiikkiin erikoistuvalle risteilytapahtumalle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi ...