Haku
Viitteet 1-10 / 106
Salon Palloilijat jalkapallon markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman suunnittelu Salon Palloilijat ry:n jalkapallojaostolle. Työssä otetaan huomioon, sekä seuran junioreiden, että edustus-joukkueen markkinointiviestintä. Seuran ...
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Golf Center Oy:n työyhteisöviestinnän suunnitelma 2021 - 2023
(2020)
Työyhteisöviestintä on yrityksen perustoiminto, jonka tarkoituksena on luoda edellytykset laadukkaalle työskentelylle yhteisössä. Sillä voidaan vaikuttaa positiivisesti työhyvinvointiin ja organisaation tuloksentekokykyyn, ...
Yrityksen vastuullisuusviestintä kuluttajille
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona AskKauko Oy:lle. Työn tavoitteena oli selvittää miten vastuullisuudesta kannattaa viestiä kuluttajille. Tutkittiin myös mitä haasteita vastuullisuusviestintään liittyy ja miten ...
Yrityksen verkkosivut brändiviestinnän kanavana
(2021)
Brändillä ja sen identiteetillä on suuri merkitys yritykselle. Jotta yritys voi hyödyntää brändiään, sen tulee tuntea brändi-identiteettinsä ja toteuttaa brändiviestintää. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Rockseri Oy:n ...
Kehittyminen vaikuttavaksi esiintyjäksi myyntineuvottelussa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kuvataan tekijän omaa kehittymistä vaikuttavaksi esiintyjäksi myyntineuvottelussa. Työ sai alkunsa siitä, että tekijä ymmärsi, miten tärkeä taito vaikuttava esiintyminen on myyntityössä ja tekijä ...
Sosiaalisen median käyttö markkinointi- ja viestintäkanavana maanpuolustusjärjestöissä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, miten vapaaehtoiset maanpuolustusjärjestöt voivat hyö-dyntää sosiaalista mediaa jäsenrekrytoinnin näkökulmasta katsottuna. Tutkittavat maan-puolustusjärjestöt olivat Reserviläisliitto, ...
Sisäinen viestintä vaatealalla työntekijöiden näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaiseksi vaatealan työntekijät kokevat sisäisen viestinnän. Teoreettinen viitekehys koostuu sisäisen viestinnän tehtävistä ja tavoitteista sekä kanavista ja keinoista. ...