Haku
Viitteet 1-10 / 12
Yrityksen vastuullisuusviestintä kuluttajille
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona AskKauko Oy:lle. Työn tavoitteena oli selvittää miten vastuullisuudesta kannattaa viestiä kuluttajille. Tutkittiin myös mitä haasteita vastuullisuusviestintään liittyy ja miten ...
Kommunikaation, tietoteknisen osaamisen ja helppokäyttöisyyden vaikutus ICT-tuessa
(2022)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurataan ICT-assistentin roolissa olevaa työntekijää, joka tarjoaa ICT-tukea valmennus- ja kuntoutuspalveluja tarjoavassa yhtiössä. Yritys toimii ympäri maata.
Opinnäytetyössä ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Ruoan vastuullisuusviestintä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään suomalaisten lihan- ja kasviproteiinintuottaja yritysten vastuullisuusviestintää heidän verkkosivuillansa. Aihe on ajankohtainen, koska ilmastonmuutoksenvastainen taistelu on vasta alussa. ...
Taiteilija teoksenaan - sosiaalinen media itseilmaisun välineenä henkilöbrändien maailmassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päämäärä on tarkastella ja selvittää sosiaalisen median tuomia itseilmaisullisia mahdollisuuksia erityisesti nuorille ihmisille. Käsitys luovuudesta ja taiteilijasta itsestään ovat monimuotoistuneet, ...
Operatiivisen päällikön johtamistaitojen kehittyminen
(2023)
Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä tarkasteltiin operatiivisen päällikön työtehtäviä ja ammatillista kehittymistä asiakaspalvelualalla. Työssä esiteltiin operatiivisen päällikön toimenkuvaa ja toimintaympäristöä sekä ...
Viestinnän kehittämissuunnitelma IHK ry:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ollut kehittää jääkiekkoseura Itä-Helsingin kiekko ry:n viestintää luomalla organisaatiolle viestintästrategian ja viestintäsuunnitelman. Ne luotiin tarpeeseen, sillä organisaatiolla ei ...
Vannevalmistaja Dymagin yritysesitelmän uudistaminen
(2023)
Uudet asiakkaat kaipaavat yhä enemmän tietoa yrityksistä ja niiden toiminnasta ennen ostopäätöksen tai mielipiteen muodostumista. Yritykset pyrkivät viestimään omasta toiminnastaan, tuotteista ja arvoista erilaisin ...
Inklusiivisuutta edistävä viestintäkäsikirja Amnesty Internationalin Suomen osastolle
(2023)
Amnesty Internationalin Suomen osasto kohtaa päivittäin vaikeita termejä, jotka hidastavat työprosessia. Suuri osa viestintätiimin materiaaleista tulee kansainväliseltä puolelta englanniksi. Materiaalit sisältävät jo ...
TikTokin hyödyntäminen Helsingin NMKY:n viestinnässä
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään Helsingin NMKY:n TikTok -tilin lanseerauskampanjan toteutusta ja tuloksia. Työssä tarkastellaan digimarkkioinnin ja sosiaalisessa mediassa toimivan markkinointisisällön erityispiirteitä sekä ...