Haku
Viitteet 1-10 / 201
Salon Palloilijat jalkapallon markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman suunnittelu Salon Palloilijat ry:n jalkapallojaostolle. Työssä otetaan huomioon, sekä seuran junioreiden, että edustus-joukkueen markkinointiviestintä. Seuran ...
Viestintä verkkopalavereissa
(2021)
Työelämässä verkkokokousten määrä kasvoi huomattavasti vuonna 2020 alkaneen pandemian myötä. Rajoitusten aikana lukuisat työssäkäyvät ihmiset päätyivät etäpalaverointiin. Yksi ajankohtaisista etätyön aiheista oli kuinka ...
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Vastuullisuusviestinnän suunnitteleminen ravintola-alan yritykselle
(2021)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka lopputuloksena on tuotos kohdeyritykselle. Työn tekeminen ajoittuu kevääseen 2021. Työn perustana toimii teoreettinen viitekehys, jonka jälkeen empiirisessä osassa kuvataan toiminta ...
Hyvän työn tekijät esiin!: Ulkoministeriön kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan ulkoministeriön kehitysyhteistyöpolitiikan osaston kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestintää ja annetaan konkreettisia ehdotuksia viestinnän kehittämiseksi. Tavoitteena on avoimempi hankeviestintä ...
Projektin sisäisen viestinnän kehittäminen yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen
(2020)
Tässä työssä on tutkittu sähköverkonrakentamisprojektin aikana tapahtuvaa sisäistä viestintää yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen. Kohdeyritys on infrarakentamisen parissa pitkään työskennellyt perheyritys. Yritys on ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Vastuullisuudesta viestiminen suurimpien suomalaisten yritysten verkko-sivuilla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on yritysten vastuullisuusviestintä. Vastuullisuus on ajankohtainen aihe. Yhteiskunta ja kuluttajat odottavat yrityksiltä koko ajan enemmän vastuullisuutta. Samalla kun vastuullisuustoimet yrityksissä ...