Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 45
Salon Palloilijat jalkapallon markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman suunnittelu Salon Palloilijat ry:n jalkapallojaostolle. Työssä otetaan huomioon, sekä seuran junioreiden, että edustus-joukkueen markkinointiviestintä. Seuran ...
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Toiminnan kehittämisehdotuksia Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:lle
(2020)
Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:n toiminta on keskeisessä osassa paikallista korkeakoulukulttuuria ja pyrkii toiminnallaan edistämään ja valvomaan toimipisteen opiskelijoiden etuja sekä aktivoimaan ...
Asiantuntijan brändi- ja sisältöstrategia – ensiaskeleet pienyrittäjille
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön teoriaosuus johdattaa lukijan digitalisaation murroksesta aina puhuttelevan viestinnän tekemiseen ja sisältöstrategian suunnitteluun. Kahteen osaan jaetussa teoriaosuudessa käsitellään myös ...
Opas aloittavalle copywriterille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jossa produktina tuotettiin opas aloittavalle copywriterille. Produktia varten opinnäytetyössä tutkittiin copywriterin ammattia sekä sen ominaisuuksia. Opinnäytetyössä tutkittiin ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille
(2024)
Opinnäytetyön aiheena on urheiluseuramarkkinointi ja tavoitteena luoda sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille. Oppaan aihe on ajankohtainen, sillä pienet voimisteluseurat kärsivät usein ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Sosiaalisen median markkinointitutkimus Careerialle
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen mediaan keskittyvä markkinointitutkimus toimeksiantajayritykselle, Careerialle. Careeria on Porvoossa, Askolassa, Vantaalla, Helsingissä ja Keravalla toimiva ammatillista koulutusta ...
Viestintämateriaalien luonti yhdistykselle kasvun tueksi - HASO ry
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tuotettiin viestintämateriaaleja paikallisyhdistykselle kasvun tueksi. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantajana toimi Helsingin seudun ammatilliset senioriopettajat HASO ...