Haku
Viitteet 1-10 / 60
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Valtiovarainministeriön rekrytointiviestintä Twitterissä - analyysi sisällöstä ja työntekijälähettilyydestä
(2019)
Rekrytointiviestintä on nopeaan tahtiin yleistyvä trendi sosiaalisessa mediassa. Nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa organisaatioiden on tärkeää panostaa sosiaaliseen mediaan osana strategiaviestintää.
Tämä on ...
Sosiaalisen median käyttö markkinointi- ja viestintäkanavana maanpuolustusjärjestöissä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, miten vapaaehtoiset maanpuolustusjärjestöt voivat hyö-dyntää sosiaalista mediaa jäsenrekrytoinnin näkökulmasta katsottuna. Tutkittavat maan-puolustusjärjestöt olivat Reserviläisliitto, ...
Asiantuntijan brändi- ja sisältöstrategia – ensiaskeleet pienyrittäjille
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön teoriaosuus johdattaa lukijan digitalisaation murroksesta aina puhuttelevan viestinnän tekemiseen ja sisältöstrategian suunnitteluun. Kahteen osaan jaetussa teoriaosuudessa käsitellään myös ...
Asiantuntijabrändin rakentaminen verkossa Henkilöpalvelu TKJ Oy:lle : ohjeita ja vinkkejä asiantuntijabrändin rakentamiseen
(2021)
Kuluttajakäyttäytyminen on muuttunut enemmän siihen suuntaan, että palveluita ja palvelun tarjoajia etsitään ensisijaisesti verkosta. Sosiaalisen median myötä yrityksillä on käytössä laajasti eri kanavia, joiden kautta ne ...
Greta Thunbergin viestintä ja vaikuttaminen
(2020)
Ilmastokeskustelu on ajankohtaisempaa kuin koskaan ja sen tärkeys on kasvanut ilmastonmuutoksen vaikutusten vahvistuttua ympäri maailmaa. Nuori ilmastoaktivisti Greta Thunberg on saanut maailman nuorten äänen ja huolen ...
Working as a Public Relations Coordinator at a Canadian exchange program provider
(2019)
This diary-model thesis discusses and deals with author’s experience and professional growth working as a Public Relations Coordinator at INTERNeX International Exchange.
The thesis starts with an introduction. The ...
Työntekijäkokemuksesta viestimisen erot virallisissa- ja sosiaalisen median kanavissa
(2023)
Työntekijäkokemus on kaikki havaittu, koettu ja tunnettu. Työntekijäkokemus kehittyy jatkuvasti ja henkilöstön kokemukset herättävät kiinnostusta niin potentiaalisissa työntekijöissä, sidoskumppaneissa kuin asiakkaissakin. ...
Reflections of identification of key stakeholders of a foreign mission
(2020)
This thesis studies the communication plans written in the diplomatic missions in South East Asia. By studying and comparing the plans, this case study peals out the main communicational messages the Consulate should ...
Päivittäistavarakaupan yritysten vastuullisuusviestintä sosiaalisessa mediassa
(2021)
Vastuullisuudesta puhutaan nykyään yhä enemmän, ja sen merkitys kasvaa koko ajan. Erityisesti yrityksiltä vaaditaan vastuun kantamista. Vastuun kantaminen ei ole vain tekoja, vaan vastuullisuudesta on osattava myös viestiä. ...