Haku
Viitteet 1-10 / 25
Projektin sisäisen viestinnän kehittäminen yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen
(2020)
Tässä työssä on tutkittu sähköverkonrakentamisprojektin aikana tapahtuvaa sisäistä viestintää yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen. Kohdeyritys on infrarakentamisen parissa pitkään työskennellyt perheyritys. Yritys on ...
Golf Center Oy:n työyhteisöviestinnän suunnitelma 2021 - 2023
(2020)
Työyhteisöviestintä on yrityksen perustoiminto, jonka tarkoituksena on luoda edellytykset laadukkaalle työskentelylle yhteisössä. Sillä voidaan vaikuttaa positiivisesti työhyvinvointiin ja organisaation tuloksentekokykyyn, ...
Matkanjärjestäjän sisäinen viestintä poikkeusaikana
(2021)
Sisäinen viestintä on työyhteisöjen ja yritysten menestyksen kannalta keskeisessä asemassa. Se ei ole vain ylhäältä, johdolta työntekijöille tapahtuvaa tiedottamista, vaan myös alhaalta ylös tapahtuvaa tiedon vaihtoa ja ...
Suutarin lapselle kengät – sisäisen viestinnän strategia Toimittajat ilman rajoja ry:lle
(2019)
Aikana, jona abstraktit ja aineettomat tuotantotekijät ovat nousseet taloudessa perinteisen pääoman rinnalle, on organisaatioiden herättävä kehittämään viestintäänsä. Tämä pätee niin voitonhuumaisessa yritysmaailmassa kuin ...
Työyhteisön osallistaminen digitaalisessa työyhteisöviestinnässä
(2023)
Yleistynyt etätyöskentely ja sen myötä lisääntynyt digitaalisuus on vaikuttanut monella tavalla työyhteisöjen tapoihin viestiä ja olla vuorovaikutuksessa. Työelämän digitalisoituminen edellyttää työyhteisöiltä yhteisiä ...
Päiväkirjaopinnäytetyö viestintäharjoittelijan työstä hyvinvointialueella
(2023)
Päiväkirjaopinnäytetyö viestintäharjoittelijan työstä hyvinvointialueella-opinnäytetyö seurasi kymmenen viikon ajan viestinnän harjoittelijan työtä tuoreella Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella. Seurantajakso sijoittui ...
Kokemuksia kielikäytännöstä monikielisessä asiantuntijaorganisaatiossa
(2021)
Opinnäytetyössä tarkastellaan yrityksen monikielisyytä, kielikäytäntöjä sekä työntekijöiden ajatuksia näistä. Tarkastelun tutkimuskohteena on kansainväliseen yhtiöön kuuluva monikielinen Suomessa toimiva yritys, jossa ...
Yleisradion henkilöstön näkemyksiä yhtiön sosiaalisesta intranetistä ja sisäisestä viestinnästä
(2022)
Sähköisten kanavien merkitys Yleisradion sisäisessä viestinnässä on korostunut entisestään lähitapaamisten vähennyttyä koronapandemian myötä. Erityisen merkittävässä roolissa yhtiön sisällä on sosiaalinen intranet Yle+, ...
Sitouttavan Instagram-sisällön kehittäminen valtiovarainministeriössä
(2022)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona valtiovarainministeriön kehittämis- ja hallintotoiminnon viestintäyksikölle syksyn 2021 ja kevään 2022 välisenä aikana. Ministeriö oli kiinnostunut tekemään tarkempaa tutkimusta ...
Kaupan omat työntekijät vastuullisuusviestinnän kohderyhmänä
(2022)
Työntekijöiden positiivisella käsityksellä työnantajan vastuullisuudesta on monia hyviä vaikutuksia niin työntekijöiden sitoutumiseen, suoriutumiseen kuin organisaation viestinnän uskottavuuteen. Tämän opinnäytetyön ...