Haku
Viitteet 1-10 / 52
Hyvän työn tekijät esiin!: Ulkoministeriön kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan ulkoministeriön kehitysyhteistyöpolitiikan osaston kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestintää ja annetaan konkreettisia ehdotuksia viestinnän kehittämiseksi. Tavoitteena on avoimempi hankeviestintä ...
Projektin sisäisen viestinnän kehittäminen yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen
(2020)
Tässä työssä on tutkittu sähköverkonrakentamisprojektin aikana tapahtuvaa sisäistä viestintää yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen. Kohdeyritys on infrarakentamisen parissa pitkään työskennellyt perheyritys. Yritys on ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Tiistaina työntekijä, torstaina toiminimellä – työsuhteen ja yrittäjyyden yhdistäminen journalistina
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään, voiko työsuhteessa oleva journalisti toimia viestinnän alalla sivutoimisena yrittäjänä. Tutkimustyö on kohdistettu sanomalehdille ja sanomalehdissä toimiville journalisteille.
Tutkimustyön ...
Communication Strategy for HPK Liiga Ltd.
(2019)
The focus of this study is to find out the best possible communication strategy solution for HPK Liiga Ltd. which offers hockey entertainment in the field of sport and entertainment.
Firstly, this thesis presents unique ...
Jotain vanhaa, jotain uutta – sisältömarkkinoinnin koulutuspaketti toimittajille
(2020)
Tämän kehittämishankkeen tarkoitus on kehittää koulutus journalisteille, jotka ovat siirtymässä, siirtyneet tai kiinnostuneita siirtymään tekemään sisältömarkkinointia. Hankkeeni taustalla on median murros, jonka myötä ...
Viestinnällä vaikuttavuutta: Viestinnän sisällön kehittäminen vastaamaan uudistunutta strategiaa
(2019)
Työterveyslaitoksen (TTL) toiminta keskittyy sisällöllisesti erityisesti työterveyden ja työturvallisuuden edistämiseen. TTL:n uuden PK-sektori ja kasvu -yksikön tavoitteena on tukea erityisesti alle 50 henkilöä työllistävien ...
Modern recruitment process as a competitive advantage in talent acquisition: A Recruiter's Playbook
(2020)
This master’s thesis for the Degree Programme in International Business Management studied the phenomenon of employment mismatch (also known as the “war for talent”) and modern recruitment process and how companies have ...
Lehtikonsepti ja mallilukija toimitustyössä: Työeläke-lehden sisältösuunnittelun malli
(2020)
Työeläke-lehden kustantaja Eläketurvakeskus hankkii vertailukelpoista tietoa lukijoista ja lukijasuhteen vakiintuneisuudesta parin vuoden välein toteutettavilla lukijakyselyillä. Niistä saadun tiedon avulla on ryhdytty ...