Haku
Viitteet 1-9 / 9
Toimittaja bändipomona: Organisaation sisäinen viestintä yhtyeessä
(2019)
Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä tutkitaan organisaation sisäistä viestintää Roope Salminen & Koirat -yhtyeessä. Toimintaa seurataan kirjoittajan näkökulmasta kevään ja kesän 2018 esiintymiskiertueen ajan. Tarkastelujaksona ...
Valtiovarainministeriön rekrytointiviestintä Twitterissä - analyysi sisällöstä ja työntekijälähettilyydestä
(2019)
Rekrytointiviestintä on nopeaan tahtiin yleistyvä trendi sosiaalisessa mediassa. Nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa organisaatioiden on tärkeää panostaa sosiaaliseen mediaan osana strategiaviestintää.
Tämä on ...
Suutarin lapselle kengät – sisäisen viestinnän strategia Toimittajat ilman rajoja ry:lle
(2019)
Aikana, jona abstraktit ja aineettomat tuotantotekijät ovat nousseet taloudessa perinteisen pääoman rinnalle, on organisaatioiden herättävä kehittämään viestintäänsä. Tämä pätee niin voitonhuumaisessa yritysmaailmassa kuin ...
Communication Strategy for HPK Liiga Ltd.
(2019)
The focus of this study is to find out the best possible communication strategy solution for HPK Liiga Ltd. which offers hockey entertainment in the field of sport and entertainment.
Firstly, this thesis presents unique ...
Viestinnällä vaikuttavuutta: Viestinnän sisällön kehittäminen vastaamaan uudistunutta strategiaa
(2019)
Työterveyslaitoksen (TTL) toiminta keskittyy sisällöllisesti erityisesti työterveyden ja työturvallisuuden edistämiseen. TTL:n uuden PK-sektori ja kasvu -yksikön tavoitteena on tukea erityisesti alle 50 henkilöä työllistävien ...
Ticketmaster Suomen kriisiviestinnän kehityssuunnitelma
(2019)
Tämän tutkimuksen tavoite on etsiä Ticketmaster Suomen kriisiviestintämenetelmistä kohtia, jotka kaipaavat kehitystä ja tarjota niihin konkreettisia kehitysehdotuksia. Näiden kehitysehdotusten pohjalta Ticketmaster Suomi ...
Working as a Public Relations Coordinator at a Canadian exchange program provider
(2019)
This diary-model thesis discusses and deals with author’s experience and professional growth working as a Public Relations Coordinator at INTERNeX International Exchange.
The thesis starts with an introduction. The ...
Vaikuttava esiintyminen myyntityössä
(2019)
Tämä opinnäytetyö kuvaa tekijän henkilökohtaista kehittymistä vaikuttavammaksi esiintyjäksi. Työn idea syntyi esiintymisen tärkeydestä työelämässä ja siitä, että tekijä halusi itse kehittyä paremmaksi esiintyjäksi.
Op ...
Viestintävastaavan käsikirja opiskelijahuippu-urheilun arvokisoihin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kattava käsikirja viestintävastaavalle, joka työskentelee Kuortaneen Urheiluopistolla järjestettävissä opiskelijoiden arvokilpailuissa. Tavoitteena oli luoda käytännöllinen opas, ...