Haku
Viitteet 1-10 / 36
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Hyvän työn tekijät esiin!: Ulkoministeriön kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan ulkoministeriön kehitysyhteistyöpolitiikan osaston kansalaisyhteiskuntayksikön hankeviestintää ja annetaan konkreettisia ehdotuksia viestinnän kehittämiseksi. Tavoitteena on avoimempi hankeviestintä ...
Projektin sisäisen viestinnän kehittäminen yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen
(2020)
Tässä työssä on tutkittu sähköverkonrakentamisprojektin aikana tapahtuvaa sisäistä viestintää yrityksessä liiketoimintakaupan jälkeen. Kohdeyritys on infrarakentamisen parissa pitkään työskennellyt perheyritys. Yritys on ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Vastuullisuudesta viestiminen suurimpien suomalaisten yritysten verkko-sivuilla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on yritysten vastuullisuusviestintä. Vastuullisuus on ajankohtainen aihe. Yhteiskunta ja kuluttajat odottavat yrityksiltä koko ajan enemmän vastuullisuutta. Samalla kun vastuullisuustoimet yrityksissä ...
Toiminnan kehittämisehdotuksia Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:lle
(2020)
Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:n toiminta on keskeisessä osassa paikallista korkeakoulukulttuuria ja pyrkii toiminnallaan edistämään ja valvomaan toimipisteen opiskelijoiden etuja sekä aktivoimaan ...
Tappara B2 : start of the competitive season
(2020)
This thesis was created as a learning diary of an eight-week period, at which point the author
works as assistant coach in Tappara B2 (U17) team. The author has been working in Tappara
and with this current team since ...
Golf Center Oy:n työyhteisöviestinnän suunnitelma 2021 - 2023
(2020)
Työyhteisöviestintä on yrityksen perustoiminto, jonka tarkoituksena on luoda edellytykset laadukkaalle työskentelylle yhteisössä. Sillä voidaan vaikuttaa positiivisesti työhyvinvointiin ja organisaation tuloksentekokykyyn, ...
Terveysvaikutuksia, yhdenvertaisuutta ja työpaikkoja : golfin yhteiskunnallinen vaikuttavuus -esitteen sisältösuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen produkti, jonka lopputuloksena on sisältösuunnitelma golfin yhteiskunnallisesta vaikuttavuudesta kertovaan Golf Suomessa -esitteeseen. Työn toimeksiantaja on Suomen Golfliitto ry, jossa ...