Haku
Viitteet 1-10 / 38
Salon Palloilijat jalkapallon markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman suunnittelu Salon Palloilijat ry:n jalkapallojaostolle. Työssä otetaan huomioon, sekä seuran junioreiden, että edustus-joukkueen markkinointiviestintä. Seuran ...
Viestintä verkkopalavereissa
(2021)
Työelämässä verkkokokousten määrä kasvoi huomattavasti vuonna 2020 alkaneen pandemian myötä. Rajoitusten aikana lukuisat työssäkäyvät ihmiset päätyivät etäpalaverointiin. Yksi ajankohtaisista etätyön aiheista oli kuinka ...
Vastuullisuusviestinnän suunnitteleminen ravintola-alan yritykselle
(2021)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka lopputuloksena on tuotos kohdeyritykselle. Työn tekeminen ajoittuu kevääseen 2021. Työn perustana toimii teoreettinen viitekehys, jonka jälkeen empiirisessä osassa kuvataan toiminta ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Taidemuseoiden asiakasturvallisuusopas
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tuloksena syntyi opas taidemuseoiden asiakasturvallisuudesta. Oppaan tavoitteena on tehdä taidemuseoiden turvallisuusviestinnnästä asiakaslähtöistä. Opinnäytetyö tehtiin ilman toimeksiantoa, ...
Matkanjärjestäjän sisäinen viestintä poikkeusaikana
(2021)
Sisäinen viestintä on työyhteisöjen ja yritysten menestyksen kannalta keskeisessä asemassa. Se ei ole vain ylhäältä, johdolta työntekijöille tapahtuvaa tiedottamista, vaan myös alhaalta ylös tapahtuvaa tiedon vaihtoa ja ...
Yrityksen verkkosivut brändiviestinnän kanavana
(2021)
Brändillä ja sen identiteetillä on suuri merkitys yritykselle. Jotta yritys voi hyödyntää brändiään, sen tulee tuntea brändi-identiteettinsä ja toteuttaa brändiviestintää. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Rockseri Oy:n ...
Kehittyminen vaikuttavaksi esiintyjäksi myyntineuvottelussa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kuvataan tekijän omaa kehittymistä vaikuttavaksi esiintyjäksi myyntineuvottelussa. Työ sai alkunsa siitä, että tekijä ymmärsi, miten tärkeä taito vaikuttava esiintyminen on myyntityössä ja tekijä ...
Sosiaalisen median käyttö markkinointi- ja viestintäkanavana maanpuolustusjärjestöissä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, miten vapaaehtoiset maanpuolustusjärjestöt voivat hyö-dyntää sosiaalista mediaa jäsenrekrytoinnin näkökulmasta katsottuna. Tutkittavat maan-puolustusjärjestöt olivat Reserviläisliitto, ...
Yritysten vastuullisuusviestintä ja -raportointi sijoittajan silmin
(2021)
Opinnäytetyön päätavoitteena on selvittää millainen yritysvastuutieto on vastuullisen sijoittajan kannalta tärkeää, ja kuinka yritysten sijoittajille suunnattu vastuullisuusviestintä ja -raportointi vastaa tällä hetkellä ...