Haku
Viitteet 1-10 / 25
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Hyvinvoiva työnyhteisö yrityksen menestystekijänä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli osoittaa, että menestyäkseen nykymarkkinoilla yrityksen on ajateltava työhyvinvointia kilpailuetuna. Kehittää ja syventää ymmärrystä siitä, mitä työhyvinvointi on ja miten se vaikuttaa yrityksen ...
Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa juridiikan näkökulmasta
(2021)
Tutkimus vaikuttajamarkkinoinnin juridiikasta sosiaalisessa mediassa sisältää tietoperustan, kaksi yrityshaastattelua, vaikuttajakyselyn sekä näkökulmien yhteenvedon ja tulosten pohdinnan. Tutkimuksen tavoite on selvittää ...
Yrityksiin kohdistuvat huijaukset
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksiin kohdistuvia huijauksia. Yrityksiin kohdistuvat huijaukset ovat suuri ongelma, josta kuitenkaan ei ole paljoa tutkimusta. Huijauksissa menetetään joka vuosi merkittäviä summia rahaa ...
Latinalaisen Amerikan yrityskulttuuri ja toimintatavat
(2021)
Latinalaisen Amerikan markkinat kiinnostavat yhä useampia liikemiehiä ja -naisia sekä yrityksiä maailmalla. Alueella on vahvat kauppasuhteet, tuottoisa maantieteellinen sijainti ja kasvavat keskiluokan markkinat. EU:n ja ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeelle
(2022)
Opinnäytetyössä laadittiin markkinointisuunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeen koulutuksille. Haaga-Helian järjestämä hanke tarjoaa uusimaalaisille pk-yrityksille ilmaisia koulutuksia tekoälyyn, automaatioon ...
Palkitsemisjärjestelmien ja urakehitysmahdollisuuksien vaikutus työmotivaatioon ja sitoutuneisuuteen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kumpi koetaan työelämässä tärkeämpänä; palkitsemisjärjestelmä vai urakehitysmahdollisuudet. Asiaa voidaan tarkastella esimerkiksi rekrytoinnin, henkilöstöstrategian, organisaatiostrategian ...