Haku
Viitteet 1-4 / 4
Tähtäimessä vaikuttava asiakaskokemus: kehityksen kohteena ulkoistetun palkkapalvelun asiakasyhteistyöprosessi
(2022)
Virheetön ja oikea-aikainen palkanmaksu on yksi yrityksen tärkeimmistä tehtävistä ydintoimintonsa ohella. Yrityksillä on koostaan riippumatta vaihtoehtoina hoitaa palkkahallinto sisäisesti tai ulkoistaa palkkahallinnon ...
TikTokin hyödyntäminen rekrytointimarkkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee TikTok-markkinointia ja sen mahdollisuuksia yritysten rekrytointimarkkinoinnissa. Vaikka TikTok on suhteellisen uusi markkinoinnin kanava Suomessa, se on saavuttanut jo yli miljoona suomalaista ...
Lohkoketjuteknologia tuotteen toimitusketjussa
(2023)
Lohkoketjuteknologian uskotaan olevan yksi tulevaisuuden megatrendeistä. Lohkoketjuja voidaan käyttää lisäämään toimitusketjujen läpinäkyvyyttä, mikä puolestaan parantaa toimitusketjun vastuullisuutta. Yrityksien vastuullisuus ...
Kasvuhakkeroinnin opas uudelle kuluttajakaupan yrittäjälle
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on kasvuhakkerointi. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa kasvuhakkeroinnin opas uusille kuluttajakaupan yrittäjille. Tuotos opettaa kasvuhakkeroinnin perusteet ja sen avulla ...