Haku
Viitteet 1-8 / 8
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeelle
(2022)
Opinnäytetyössä laadittiin markkinointisuunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeen koulutuksille. Haaga-Helian järjestämä hanke tarjoaa uusimaalaisille pk-yrityksille ilmaisia koulutuksia tekoälyyn, automaatioon ...
Sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa Case: Laguuni
(2022)
Digitaalinen markkinointi kasvaa jatkuvasti ja on yhä enemmissä määrin syrjäyttämässä perinteisen markkinoinnin. Yhä useampi yritys hyödyntää toiminnassaan digitaalista markkinointia eri sosiaalisen median kanavien kautta. ...
ToimistoSissit: nykyisten jäsenten aktivoiminen ja sitouttaminen
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi valtakunnallinen ammatillisen tiedon ja kokemuksien jakamisen verkosto, ToimistoSissit-verkosto. Verkoston jäsenet työskentelevät erilaisissa assistenttityön tehtävissä. Tämän työn ...
Google-mainonnan hyödyntäminen Naisten Superpesiksessä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Google-mainonnan hyödyntämistä Naisten Superpesiksessä. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena. Kyselyllä selvitettiin, kuinka moni seura toteuttaa Google-mainontaa, miten sitä toteutetaan ...
Markkinointi metaversumissa - näkymiä nykyiseen ja tulevaan
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee metaversumia sekä sen vaikutusta markkinointiin. Käsitteenä metaversumi tarkoittaa virtuaalista maailmaa, mikä toimii fyysisen todellisuuden jatkeena. Metaversumista on puhuttu paljon viimeisen ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Harmac Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Harmac Oy:lle sosiaalisen median kehittämissuunnitelma. Harmac Oy on pienyritys, joka on erikoistunut pakkauskoneiden maahantuontiin ja myyntiin. Harmac Oy näki tarpeen vahvistaa läsnäoloaan ...
Jääkiekon yksilövalmentajan henkilöbrändin kehittäminen sosiaalisen median avulla
(2023)
Sosiaalinen media on ollut kovassa kasvussa lähivuosina ja sen tarjoamia mahdollisuuksia on alettu hyödyntämään monipuolisesti. Yhä useammat ihmiset ovat läsnä sosiaalisessa mediassa ja kasvattavat omaa henkilöbrändiään ...