Haku
Viitteet 1-10 / 11
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...
K-Market Töölöntori: Sisältösuunnitelma ja -kalenteri brändin kirkastamiseksi
(2022)
Sosiaalisen median markkinoinnin yleistyessä tulisi yrityksen alasta riippumatta olla sosiaalisessa mediassa. Jotta markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman tehokasta, tulisi sitä suunnitella huolella. ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeelle
(2022)
Opinnäytetyössä laadittiin markkinointisuunnitelma Älykkään automaation osaamiskeskus -hankkeen koulutuksille. Haaga-Helian järjestämä hanke tarjoaa uusimaalaisille pk-yrityksille ilmaisia koulutuksia tekoälyyn, automaatioon ...
TikTokin hyödyntäminen kosmetiikan markkinoinnissa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kosmetiikkayritysten TikTok-markkinointia. Työn tavoitteena oli selvittää, millaista sisältöä kosmetiikkayritykset luovat TikTokiin, ja millainen sisältö saa sovelluksessa eniten näkyvyyttä. ...
TikTok-strategia Startup-yritykselle
(2022)
TikTok on noussut 2020-luvulla yhdeksi suosituimmista sosiaalisen median kanavista ja myös yritykset alkavat pikkuhiljaa huomata sovelluksen potentiaalin yrityskäytössä. TikTok-strategian avulla luodaan kattava ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa vaikuttajan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella vaikuttajamarkkinointia sosiaalisen median markkinoinnin muotona sekä tarkastella tarkemmin sosiaalisen median vaikuttajia ja vaikuttajaksi tulemista. Tavoitteena oli myös kuvata ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Olympiajoukkueen kumppanit - yhteistyön koettu arvo ja hyöty
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimustyyppisenä ja tavoitteena oli selvittää minkälaista arvoa yhteistyö Olympiakomitean/olympiajoukkueen kanssa yrityksille tuottaa. Urheilusponsorointiin saatetaan yhä edelleen liittää ...
Sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa Case: Laguuni
(2022)
Digitaalinen markkinointi kasvaa jatkuvasti ja on yhä enemmissä määrin syrjäyttämässä perinteisen markkinoinnin. Yhä useampi yritys hyödyntää toiminnassaan digitaalista markkinointia eri sosiaalisen median kanavien kautta. ...