Haku
Viitteet 1-4 / 4
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Instagram-markkinointikampanja ja sisällöntuotanto sisustusalan verkkokaupalle
(2022)
Sosiaalisesta mediasta digitaalisen median muotona on viime vuosina muodostunut tehokas markkinointiviestinnän kanava, jonka hyödyntäminen voi olla yrityksille vaikuttavampaa kuin perinteisen median keinot. Riittävää ei ...
Google-mainonnan hyödyntäminen Naisten Superpesiksessä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Google-mainonnan hyödyntämistä Naisten Superpesiksessä. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena. Kyselyllä selvitettiin, kuinka moni seura toteuttaa Google-mainontaa, miten sitä toteutetaan ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Harmac Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Harmac Oy:lle sosiaalisen median kehittämissuunnitelma. Harmac Oy on pienyritys, joka on erikoistunut pakkauskoneiden maahantuontiin ja myyntiin. Harmac Oy näki tarpeen vahvistaa läsnäoloaan ...