Haku
Viitteet 1-10 / 17
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...
Koronapandemian vaikutukset markkinointiviestintään ja sen eettisyyteen
(2021)
Koronapandemia puhkesi keväällä 2020 aiheuttaen toimenpiteitä, joita samanlaisessa laajuudessaan ei olla koskaan aikaisemmin nähty. Ihmisten sosiaalista kanssakäymistä rajoitettiin ja perinteiset mainonnan keinot kuten ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Suomen Hiihdonopettajat ry: yhdistyksen markkinointiviestinnän kehittäminen blogin ja uutiskirjeen avulla
(2021)
Nykyään markkinointia tarvitsevat yritysten lisäksi myös järjestöt ja yhdistykset kilpaillessaan ihmisten huomiosta ja ajasta. Myös voittoa tavoittelemattomat organisaatiot haluavat saada viestinsä perille kohderyhmälle, ...
Olympiajoukkueen kumppanit - yhteistyön koettu arvo ja hyöty
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimustyyppisenä ja tavoitteena oli selvittää minkälaista arvoa yhteistyö Olympiakomitean/olympiajoukkueen kanssa yrityksille tuottaa. Urheilusponsorointiin saatetaan yhä edelleen liittää ...
Google-mainonnan hyödyntäminen Naisten Superpesiksessä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Google-mainonnan hyödyntämistä Naisten Superpesiksessä. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena. Kyselyllä selvitettiin, kuinka moni seura toteuttaa Google-mainontaa, miten sitä toteutetaan ...