Haku
Viitteet 1-7 / 7
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Koronapandemian vaikutukset markkinointiviestintään ja sen eettisyyteen
(2021)
Koronapandemia puhkesi keväällä 2020 aiheuttaen toimenpiteitä, joita samanlaisessa laajuudessaan ei olla koskaan aikaisemmin nähty. Ihmisten sosiaalista kanssakäymistä rajoitettiin ja perinteiset mainonnan keinot kuten ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Suomalaisen kulttuurin ilmeneminen markkinointiviestinnässä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kulttuurin ilmenemistä suomalaisessa markkinointiviestinnässä. Tutkimuksen peruslähtökohta oli suomalaisen kulttuurin ilmeneminen ja sen monimuotoisuuden näkeminen mainonnassa. Opinnäytetyön ...
Yritysten suhtautuminen koronarajoituksiin – markkinointiviestinnän ja arvojen merkitys poikkeusaikana
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vuosien 2020-2022 välillä toteutuneiden koronarajoitusten vaikutusta yrityksiin ja niiden markkinointiviestintään sekä sitä, millaisia arvoja yritys on halunnut rajoitusten aikana tuoda ...
Näkökulmia vaikuttajamarkkinointiin – Vaikuttajan ja yrityksen välinen yhteistyö
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on erittäin ajankohtainen trendi markkinointiviestinnässä. Yhä useammat yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia ja hyödyntävät sen mahdollisuuksia viestinnässä ja asiakkaiden osallistamisessa. ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Harmac Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Harmac Oy:lle sosiaalisen median kehittämissuunnitelma. Harmac Oy on pienyritys, joka on erikoistunut pakkauskoneiden maahantuontiin ja myyntiin. Harmac Oy näki tarpeen vahvistaa läsnäoloaan ...