Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändin edistäminen sosiaalisen median markkinoinnin avulla
(2020)
Yrityksen brändi luo pohjan liiketoiminnalle ja brändin avulla luodaan mielikuva kuluttajille yrityksen identiteetistä. Digimarkkinnoin implementointi osaksi yrityksen markkinointiviestintään on nykyään ja tulevaisuudessa ...
Porsche Sprint Challenge NEZ -autourheilutapahtuman brändiviestinnän kehittäminen Instagramissa
(2022)
Urheilutapahtumat ovat läsnä sosiaalisessa mediassa viihdyttääkseen, tiedottaakseen sekä näyttääkseen ainutlaatuista sisältöä tapahtuman kulisseista. Vahva brändi ilmentää brändiviestinnällään merkityksellisyyttä ja arvoja, ...
Jääkiekon yksilövalmentajan henkilöbrändin kehittäminen sosiaalisen median avulla
(2023)
Sosiaalinen media on ollut kovassa kasvussa lähivuosina ja sen tarjoamia mahdollisuuksia on alettu hyödyntämään monipuolisesti. Yhä useammat ihmiset ovat läsnä sosiaalisessa mediassa ja kasvattavat omaa henkilöbrändiään ...
Opas personal trainereiden henkilöbrändäykseen sosiaalisessa mediassa
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle kuntosaliketjulle Go Go Expressille oppaan muodossa materiaalia personal trainereiden henkilöbrändin rakentamisen ja sosiaalisen median sisällöntuottamisen ...