Haku
Viitteet 1-7 / 7
Lifestyle-bloggaajien suosituimmat sosiaalisen median kanavat
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään lifestyle-bloggaajien suosituimpia sosiaalisen median kanavia heidän työssään. Työssä perehdytään siihen, mitä kanavia lifestyle-bloggaajat käyttävät kaupallisissa yhteistöissä ...
Bloggaajien ajatuksia alan itsesääntelystä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esiin ammattibloggaajien ajatuksia alan eettisestä itsesääntelystä. Nykytilanteen selvittämiseksi tutkittiin, minkälaisia eettisiä ohjeita bloggaajat noudattavat tällä hetkellä. ...
Sisältöstrategian laatiminen leivontablogille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotos on sisältöstrategia leivontablogille Kaapista puuttuu kakku. Sisältöstrategia sisältää blogin kohderyhmän, tavoitteiden, kanavien ja mittareiden määrittelyn sekä ...
Kaupallinen sisältömarkkinointi blogeissa
(2020)
Opinnäytetyö tutustutuu kaupalliseen digitaaliseen sisältömarkkinointiin niin teoreettisesti kuin käytännön kokeiluja analysoimalla. Tavoitteena on selvittää, minkälainen kaupallinen markkinointisisältö blogimaailmassa on ...
Ruoka- ja leivontablogien kaupallisen yhteistyön vaikutukset
(2021)
Sosiaalisen median palvelut ovat kehittyneet vuosien varrella paljon. Sosiaalista mediaa
hyödynnetään usein ruoka- ja leivontablogien rinnalla. Ruoka- ja leivontablogien suosio on
kasvanut vuosi vuodelta jatkuvasti, ...
Blogin luominen kotileipomo KakkuKruunulle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda tilauskakkuja valmistavalle kotileipomolle blogi ja suunnitella sen visuaalinen ilme.
Opinnäytetyön tietoperustassa käsitellään Digitaalista markkinointia ja blogin sisällöntuottamis ...
Kirjablogiosaamisen kaupallistaminen
(2023)
Tulevaisuuden työn uskotaan muuttuvan ja tulovirtojen mahdollisesti pirstoutuvan muodostumaan useasta eri lähteestä. Samaan aikaan julkisessa keskustelussa ollaan huolissaan lukemisen vähenemisestä, lukutaidon heikkenemisestä, ...