Haku
Viitteet 1-10 / 170
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen pienten yritysten markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia pienten yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on selvittää, miksi myös pienet kotimaiset yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia osana markkinointitoimenpiteitään.
...
Poikkeusajan someopas markkinoijalle
(2020)
Opinnäytetyössä perehdytään poikkeuksellisen kevään vaikuttamiin ilmiöihin markkinoinnissa, erityisesti sosiaalisessa mediassa ja sen kanavissa. Somen kulutus on tunnetusti ollut kasvussa viimeisten vuosien aikana eikä ...
Vaateyrityksien markkinointiviestintä Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vaatebrändin markkinointiviestintä Instagramissa. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointiviestinnän opas Instagramia varten, ja tällä oppaalla ...
Henkilöbrändäys tukena työnhaussa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on verkkoportfolion rakentaminen ja henkilöbrändäyksen vaikutus työnhakuun. Opinnäytetyössä perehdytään verkkoportfolion tekemiseen hyödyn-täen henkilöbrändäystä.
Opinnäytetyön tietoperusta ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...