Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 105
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Holiday Clubin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Holiday Clubin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta yrityksen sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voitaisiin kehittää. Tyytyväisyyttä ja kehitysideoita selvitettiin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Betlab Oy:lle
(2021)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikeino yrityksille. Perinteiset markkinoinnin keinot eivät enää toimi samalla tavalla kuin ennen. Asiakkaat viettävät sosiaalisessa mediassa paljon aikaa ja etsivät, sekä ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma kuntosaliyritykselle
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kuntosaliyritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kirjallinen suunnitelma, minkä avulla toimeksiantaja voi kehittää
markkinointia digitaalisissa kanavissa. ...