Haku
Viitteet 1-8 / 8
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Millaisin keinoin luonnonkosmetiikkaa markkinoidaan
(2023)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut viimeisen vuosikymmenen aikana merkittävästi. Edes maailmanlaajuinen pandemia ei hidastanut luonnonkosmetiikan markkinoiden kasvua Suomessa. Ihmiset valitsevat luonnonkosmetiikan ...
Yritysten suhtautuminen koronarajoituksiin – markkinointiviestinnän ja arvojen merkitys poikkeusaikana
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vuosien 2020-2022 välillä toteutuneiden koronarajoitusten vaikutusta yrityksiin ja niiden markkinointiviestintään sekä sitä, millaisia arvoja yritys on halunnut rajoitusten aikana tuoda ...
Näkökulmia vaikuttajamarkkinointiin – Vaikuttajan ja yrityksen välinen yhteistyö
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on erittäin ajankohtainen trendi markkinointiviestinnässä. Yhä useammat yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia ja hyödyntävät sen mahdollisuuksia viestinnässä ja asiakkaiden osallistamisessa. ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Harmac Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Harmac Oy:lle sosiaalisen median kehittämissuunnitelma. Harmac Oy on pienyritys, joka on erikoistunut pakkauskoneiden maahantuontiin ja myyntiin. Harmac Oy näki tarpeen vahvistaa läsnäoloaan ...