Haku
Viitteet 1-10 / 89
Plan-kummien asiakastyytyväisyys
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Plan International Suomen asiakastyytyväisyyttä heidän
tarjoamistaan palveluista kummitoiminnassa keväällä 2020. Tutkimuksen pääongelmana
oli selvittää, kuinka tyytyväisiä eri ajan mukana ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Sokos Hotel Presidentin aamiaisella
(2019)
Tämä opinnäytetyö suoritetaan osana Matkailun koulutusohjelmaa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Original Sokos Hotel Presidentti. Opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehitysehdotuksia Presidentin aamiaispalveluiden ...
Ravintola On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli kerätä tietoa siitä, vastaako On the Rocksin tapahtumatoiminta asiakkaiden odotuksiin ja onko tapahtumatoiminnan ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: K-Market Saarentaus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia K-Market Saarentauksen asiakkaiden tyytyväisyyttä kaupan tuotteisiin ja palveluihin. K-Market Saarentauksella ei ollut aikaisemmin toteutettu kirjallista asiakastyytyväisyyskyselyä, ...
Asiakastyytyväisyys Tallink Silja Oy:n lähtöselvitysautomaatteihin Länsiterminaali 2:ssa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Kyseessä on tutkimustyyppinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä lähtöselvitysautomaatteja kohtaan. Tutkimus rajattiin ...
Customer Feedback System for Sandro restaurant
(2020)
Customer feedback is essential for businesses to understand the customer’s needs. It is the interaction between a customer and a business. Without customers there are no businesses, and therefore maintaining customer ...
Asiakastyytyväisyys WorkPower Oy -henkilöstöpalveluyrityksessä
(2019)
Asiakkaiden tavoitellessa entistä laadukkaampia palveluelämyksiä, on yrityksen syytä panostaa tasokkaaseen asiakaspalveluun erottautuakseen kilpailijoista. Asiakastyytyväisyyttä selvittämällä yrityksen on mahdollista ...
Ravintola Brondan ja sen myyntipalvelun asiakastyytyväisyys ja laatu
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä ja laatua. Kohderyhmänä oli BWRestaurantsin myyntipalvelun ja Ravintola Brondan kokous- ja ryhmämyynnin asiakkaat. Ravintola Bronda on BW-Restaurants Oy:n neljäs ...
Asiakaskokemuksesta suuntaa ravintola Lokal Food & Barin toiminnalle
(2020)
Kilpailu monilla toimialoilla, kuten myös ravintola-alalla on nykypäivänä erittäin kovaa. Yritysten on tarjottava jotain sellaista, mikä saa asiakkaat palaamaan uudelleen. Odotuksia vastaava ja perushyvä toiminta ei enää ...