Haku
Viitteet 1-10 / 523
Henkilöbrändi ja portfolio
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä työelämässä ja kuinka portfoliota voidaan käyttää henkilöbrändäyksen apuna. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa on henkilöbrändin rakentamisen tukena toimiva ...
Markkinointistrategia urheiluseuralle
(2020)
Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia keravalaiselle voimisteluseuralle Keravan Voimistelijat KNV ry:lle. Vuonna 1937 perustettu seura on yksi toiminta-alueensa suurimpia urheiluseuroja tarjoten kaiken ikäisille ...
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
Alko Oy:n yhteiskuntavastuuviestintä
(2020)
Alko Oy on Suomessa toimiva yritys, joka myy monopoliasemassa yli 5,5 alkoholitilavuuspro-senttisia alkoholijuomia. Olen itse työskennellyt tässä yrityksessä myyjänä. Aihe valintaa pohdin yhdessä toimeksiantaja-edustajan, ...
Verkkokaupan perustaminen pienyritykselle
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan perustamisprosessia pienyrityksessä sekä sen ylläpitoa ja markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa toimeksiantajayritykselle verkkokauppa ja koota tietoa perustamisp ...
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Markkinointisuunnitelma asianajotoimisto X:lle
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin aikavälillä maalis-lokakuu 2020. Tuona aikana olemme eläneet keskellä Covid-19-koronavirustartunnan aiheuttamaa koronakriisiä. Kriisistä on aiheutunut paljon negatiivisia asioita, mutta jotkut ...
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...