Haku
Viitteet 1-10 / 282
Ohje valtiovarainministeriön avoimen hallinnon aluekierroksen järjestämiseen
(2021)
Valtiovarainministeriön valtionhallinnon kehittämisosaston hallintopolitiikkayksikön avoin hallinto -hanke järjestää epäsäännöllisin väliajoin avoimen hallinnon aluekierroksen, jossa vieraillaan ympäri Suomea kuulemassa ...
Asiakasymmärrys suomenlinna.fi –sivuston tapahtumakalenterin käyttäjästä
(2021)
Opinnäytetyö on Suomenlinnan hoitokunnan antama toimeksianto. Päätavoitteena on ollut selvittää suomenlinna.fi -sivuston tapahtumakalenterin käyttäjän asiakasymmärrys. Alatavoitteina on saada tietoa Suomenlinnan ...
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Lähelle asiakasta -opas hautaustoimistojen verkkosivujen kehittämisen tueksi
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena syntyi Lähelle asiakasta -opas hautaustoimistojen verkkosivujen kehittämisen tueksi. Lähelle asiakasta -opas auttaa hautaustoimistoja kohta-maan ja palvelemaan asiakkaitaan entistä ...
Riskienhallinnan järjestäminen yrityksessä
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa riskienhallinnan järjestäjän opas säätiön X käyttöön. Opas perustuu opinnäytetyön teoriaosuu-teen, säätiölle järjestettyyn työpajaan ja haastatteluun säätiön ...
Lahti Basketball Juniorit - seuran kehittäminen lasten ja nuorten tähtiseuraksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Lahti Basketball Junioreiden toimintaa lasten ja nuorten Tähtiseuraksi. Tähtiseura-ohjelma on Suomen Olympiakomitean, aluejärjestöjen sekä lajiliittojen laatuohjelma, jonka tarkoituksena ...
Etätyön vaikutukset B2B-myyntiprosessiin myyjän näkökulmasta
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään etätyöskentelyn vaikutuksia B2B-myyntiprosessiin myyjän näkökulmasta. Työn tavoitteena on selvittää etätyön määritelmä, B2B-myyntiprosessin eteneminen, etätyön hyödyt ja haasteet sekä ...
Employees satisfaction should always be higher than customers satisfaction : Case Radisson Blu Plaza
(2020)
The purpose of this bachelor’s theses is to research and analyze the employees work satisfaction and how it effects to the customers satisfaction in Radisson Blu Plaza. The aim to further develop and improve the employee ...
Henkilöbrändin rakentaminen vahvuuksia kartoittamalla.
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa erilaisia työkaluja käyttäen vahvuu-det, joiden pohjalta vastavalmistuneen on hyvä aloittaa henkilöbrändinsä rakentaminen. Opinnäytetyön rakenne seuraa vetoketjumallia, ...
Myynnillinen tukimateriaali yritysvalmentajalle
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa hyödyllistä myynnillistä tukimateriaalia toimeksiantajalle sekä testata soittotyötä, jossa tehdään maksuttomia ajanvarauksia valmennuspalvelujen tutustumisajoille. ...