Haku
Viitteet 1-10 / 12
Assessment of job satisfaction of lecturers who received vocational teacher training in relation to the current learner centered methodology used at a university of technology
(2021)
This study was conducted amongst teachers in the faculty of management sciences at the Tshwane University of Technology. The response rate from the study population was 56%. The study sample had majority of the respondents ...
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Software development process improvements - Case QPR Software Plc
(2019)
Initially this study was planned as an effort to improve on a software development process within an existing team using an existing product code and systems. However, the situation changed and a new team (DevApps team) ...
Mapping out integrations in a Nordic construction company
(2024)
A Nordic construction group has started to work on digitalizing their operations and focusing more on building their enterprise architecture. Enterprise architecture (EA) is the blueprint of an organization's structure ...
Market entry study to renewables energy sector in Abu Dhabi: from a local business consultant's perspective
(2023)
Global warming has been in the front frame among the countries globally and, recently in December 2023, COP28 in Dubai was concluded by a historical agreement between the participating countries. The phenomena of decarbonizing ...
Extended curriculum programmes: A case study of architecture students at the Tshwane University of Technology, South Africa
(2021)
The thesis focuses on answering the following main research question:
'What are the components of an extended curriculum programme (ECP) in Architecture, and what makes it successful?'
The thesis project is topical, ...
Ohjautuminen liikuntaneuvontaan - viestinnän kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Erinomainenkaan tuote ei myy, jos siihen liittyvää viestintää ei ole rakennettu asiakkaiden tarpeiden ja motiivien pohjalta. Tästä huolimatta vuoden 2020 selvityksen mukaan liikuntaneuvontapalvelua esittelevistä verkkosivuista ...
Digitaalisen transformaation hyödyntäminen liikunta-alalla – verkkokurssin tuotteistaminen myytäväksi palvelutuotteeksi
(2021)
Tämä kehittämistyö on kuvaus yhden Moodlealustalla olevan verkkokurssin sisällön kehittämisestä palvelumuotoilun keinoin myytäväksi B2B-tuotteeksi. Tavoitteena oli kehittää kaikille avoimesta soveltavan liikunnan verkkokurssista ...
Työelämäyhteistyöstä kumppanuuteen ammatillisessa koulutuksessa - Tapaus Keuda
(2023)
Ammatillisen koulutuksen tulisi tukea palveluillaan talouden uudistumista, uusien työpaikkojen ja yritysten syntymistä. Kumppaneiden kanssa tulisi kehittää yhdessä koulutustarjontaa ja tarjota yksilöllisten polkujen ...
Over and beyond customer experiences
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite on arvioida, hyötyisivätkö yritykset koulutuksesta, joka parantaisin heidän henkilökuntansa valmiuksia tarjota odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia, täten parantaen yrityksen tulosta ...