Haku
Viitteet 1-4 / 4
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Kasvuhakkerointi, LinkedIn-mainonta ja markkinoinnin automaatio vientimyynnin kasvun kiihdyttäjänä
(2020)
Digitaalisuus ja teknologian nopea kehitys ovat uusien mahdollisuuksien ohella tuoneet yrityksille myös yhä suuremmat haasteet menestymiseen kilpailluilla markkinoilla. Digitalisoituva toimintaympäristö vaatii markkinoinnilta ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Parhaiten menestyvät sosiaalisen median sisällöt Visit Espoon kanavissa – matkalla kohti somestrategiaa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään parhaiten menestyviä ja tehokkaimpia sosiaalisen median julkaisuja ja sisältöjä matkailualalla, alueorganisaatiossa, joka toimii vahvassa markkinointiyhteistyössä alueen yritysten kanssa. ...