Haku
Viitteet 1-6 / 6
Työnhakua tukevan verkkoportfolion rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen ja sen tuotoksena syntyy työnhakua tukeva verkkoportfolio, joka toteutetaan Wordpress-sisällönhallintajärjestelmällä. Opinnäytetyön tavoite on edistää työllistymistä ...
Asiantuntijan henkilöbrändäys työnhaun apuna
(2020)
Tässä portfoliotyyppisessä opinnäytetyössä tarkastellaan asiantuntijan henkilöbrändäyksen roolia osana modernia työnhakua. Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen, ja sen tuloksena syntyy verkkoportfolio. Opinnäytetyön ...
Henkilöbrändi ja verkkoportfolio yrittämisen näkökulmasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin luominen ja sen ilmentäminen verkkoportfoliossa yrittäjäksi ryhtymisen tueksi. Työn tavoitteena on luoda oma henkilöbrändi, jota ilmennetään verkkoportfoliossa, ...
Luova toimisto Krean brändiyhteisön strategian kirkastaminen
(2023)
Brändiyhteisön muodostaminen on tärkeä osa brändin rakentamista ja kehittämistä. Brändiyhteisö muodostaa brändin ympärille ekosysteemin, jossa sen jäsenet voivat kommunikoida keskenään. Hyvä ja onnistunut brändiyhteisö luo ...
Henkilöbrändin ja verkkoportfolion rakentaminen työnhaun tueksi luovalla alalla
(2023)
Kilpailu luovalla alalla on kovaa ja työn saaminen on haastavaa erityisesti vasta valmistuneella nuorella hakijalla. Kokemuksen ja osaamisen lisäksi työnhaussa painotetaan henkilön persoonallisuutta sekä sopivuutta työyhteisön ...
Opas luova toimisto Krean tapahtumien järjestämiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa opas luova toimisto Krean tapahtumien järjestämisen avuksi. Krea on Haaga-Helia ammattikorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Kreassa opiskelijat ...