Haku
Viitteet 1-10 / 15
Asiakaskokemuksen kehittäminen Sokos Hotel Presidentin aamiaisella
(2019)
Tämä opinnäytetyö suoritetaan osana Matkailun koulutusohjelmaa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Original Sokos Hotel Presidentti. Opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehitysehdotuksia Presidentin aamiaispalveluiden ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: K-Market Saarentaus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia K-Market Saarentauksen asiakkaiden tyytyväisyyttä kaupan tuotteisiin ja palveluihin. K-Market Saarentauksella ei ollut aikaisemmin toteutettu kirjallista asiakastyytyväisyyskyselyä, ...
Asiakastyytyväisyys Tallink Silja Oy:n lähtöselvitysautomaatteihin Länsiterminaali 2:ssa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Kyseessä on tutkimustyyppinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä lähtöselvitysautomaatteja kohtaan. Tutkimus rajattiin ...
Asiakastyytyväisyys WorkPower Oy -henkilöstöpalveluyrityksessä
(2019)
Asiakkaiden tavoitellessa entistä laadukkaampia palveluelämyksiä, on yrityksen syytä panostaa tasokkaaseen asiakaspalveluun erottautuakseen kilpailijoista. Asiakastyytyväisyyttä selvittämällä yrityksen on mahdollista ...
Ravintola Brondan ja sen myyntipalvelun asiakastyytyväisyys ja laatu
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä ja laatua. Kohderyhmänä oli BWRestaurantsin myyntipalvelun ja Ravintola Brondan kokous- ja ryhmämyynnin asiakkaat. Ravintola Bronda on BW-Restaurants Oy:n neljäs ...
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
Asiakastyytyväisyystutkimus tuulitunneli Föönille
(2019)
Fööni on syyskuussa 2018 avattu tuulitunneli, joka sijaitsee kauppakeskus Redissä, Helsingin Kalasatamassa. Tuulitunneli on vapaapudotussimulaattori, jossa pääsee kokeilemaan lentämistä matalalla kynnyksellä. Föönin ...
Neste Rallien asiakkaiden asiakastyytyväisyyden selvitys ja Rallin Olohuoneen konseptointi vuodelle 2020
(2019)
Tutkimuksen päätarkoituksena on selvittää Neste Rallien Paviljongin kilpailukeskuksen sekä uuden Rallin olohuoneen viihtyvyyttä ja asiakastyytyväisyyttä vuoden 2019 Neste Ralleissa. Asiakastyytyväisyyden selvittämisen ...
Suomenlinnan onnistuminen matkailukohteena asiakaspalautteen perusteella vuonna 2018
(2019)
Helsingin edustalla sijaitseva Suomenlinnan merilinnoitus on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista, jossa käy vuosittain yli miljoona kävijää. Tämän maailmanperintökohteen ylläpitämisestä, restauroinnista, hallinnoinnista ...
Helsinki-Vantaan lentoaseman asiakaspalvelutyytyväisyystutkimus
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tutkimus, jossa selvitetään Helsinki-Vantaan lentoaseman asiakaspalvelutyytyväisyyttä. Lentoasemalla palveluihin kuuluu pakollisten vaiheiden palvelupolku, joihin kuuluu lähtöselvitys, matkatavaroiden ...