Haku
Viitteet 1-8 / 8
Verkkoportfolion rakentaminen työnhaun ja henkilöbrändin tueksi
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkoportfolion rakentamista työnhaun ja henkilöbrändin tueksi. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa tuotoksena toimii verkkosivustolle rakennettu ammatillinen portfolio. Verkkoportfolion ...
Henkilökohtaisen verkkoportfolion suunnittelu ja toteutus
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilökohtaisen verkkoportfolion suunnittelu ja toteutus. Opinnäytetyö on toiminnallinen eli se sisältää produktin, joka on verkkosivuille rakennettu rekrytointiportfolio. Sen tavoitteena ...
Verkkoportfolio asiantuntijan henkilöbrändäyksen tukena
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiantuntijan henkilöbrändäystä ja kuinka verkkoportfoliota voidaan käyttää sen apuna. Opinnäytetyö on toiminnallinen eli se sisältää produktin. Produkti on opinnäytetyön tekijän verkkosivuilla ...
Verkkoportfolio ja työnhaku luovalla alalla
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tehokas ja informatiivinen verkkoportfolio luovan alan työnhaun tueksi. Verkkoportfolio on osittain päällekkäinen ansioluettelon kanssa, mutta sen tarkoituksena on esitellä ...
Verkkoportfolion laatiminen henkilöbrändin ja työnhaun tueksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäys ja henkilöbrändin rakentaminen työnhakua varten. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen, ja sen produktina laaditaan työnhakua auttava verkkoportfolio.
Tietoperustan aluksi ...
Asiantuntijan henkilöbrändäys työnhaun apuna
(2020)
Tässä portfoliotyyppisessä opinnäytetyössä tarkastellaan asiantuntijan henkilöbrändäyksen roolia osana modernia työnhakua. Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen, ja sen tuloksena syntyy verkkoportfolio. Opinnäytetyön ...
Ammatillisen henkilöbrändin määrittäminen ja visuaalisen identiteetin luominen
(2020)
Kilpailu työpaikoista on merkittävää. Erityisesti luovan alan tehtäviin hakijoita on huomattavasti enemmän kuin työpaikkoja olisi tarjolla. Tämänhetkisessä markkinointi- ja viestintäalan työmarkkinatilanteessa työpaikan ...
Merkityksellisen henkilöbrändin rakentaminen
(2019)
Opinnäytetyö on luonteeltaan kirjoituspöytätutkimus. Päätavoite on lähdeaineiston perusteella kuvata, mitä brändin ja henkilöbrändin rakentaminen tarkoittavat sekä miksi henkilöbrändiä kannattaa suunnitelmallisesti ...