Haku
Viitteet 1-5 / 5
Uuden brändin vaikuttavuus digitaalisessa mediassa – Kansallisen Liigan lanseeraus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää naisten jalkapallon pääsarjan uudistetun brändin
”Kansallinen Liiga” vaikuttavuutta ja sen saamaa medianäkyvyyttä. Työ antaa kokonaiskuvan brändin saamasta huomiosta ja siitä, ...
Drop out -ilmiön syitä C-, D- ja E-juniori-ikäisenä jalkapallon lopettaneilla tytöillä
(2020)
Suomessa suuri määrä lapsia ja nuoria vähentävät tai lopettavat kokonaan iän myötä liikunnan harrastamisen. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää syitä sille, miksi suuri
joukko C-, D- ja E-ikäisiä tyttöjä lopettavat ...
Tapahtumatorin järjestämisen manuaali
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda tapahtumatorien järjestämisen pohjalta manuaali tapahtumatorien toteutukseen. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä yhdessä Suomen Palloliiton kanssa Suomen miesten ...
Developing Women’s Football: Elite Youth Academies in Finland
(2021)
The Football Association of Finland created a new strategy for four years in 2020. One main strategic objective is growth as an athlete as the starting point for activities. To be able to achieve that objective the clubs ...
Jalkapalloseurojen viestinnän kehittämisnäkymiä
(2021)
Viestintään käytettävät resurssit olivat suomalaisissa jalkapalloseuroissa hyvin rajalliset jo ennen koronapandemiaa. Vastuu seuraviestinnästä kaatuu usein sellaisen seuratyöntekijän harteille, jolla on muutenkin hyvin ...