Haku
Viitteet 1-10 / 18
Tunnista tekaistut ravintola-arviot
(Restamark Oy, 2021)
Tekaistut ravintola-arviot ovat yksi digiajan mukanaan tuomista negatiivisista ilmiöistä. Ravintoloitsijan näkökulmasta korostuu tilanteen hallinta.
Yhteiskehittely tuo syvällistä asiakasymmärrystä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2022)
Palvelumuotoilun ideologiaan kuuluva yhteiskehittely tutkimusorganisaation, yritysten ja loppukäyttäjien kanssa on tehokas tapa pureutua kohderyhmän toiveisiin ja tarpeisiin. HomeOpera-hankkeessa yhteiskehitetään etänä ...
Asiakasymmärrys digitaalisten kulttuuripalveluiden kehittämisen perustana
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2022)
Ikääntyneet ovat digitaalisen kulttuurin palvelutarpeen sekä digivalmiutensa puitteissa monimuotoinen ryhmä, jonka tarpeet, asenteet sekä osaamisen lähtötaso vaihtelevat suuresti ryhmän sisällä. HomeOpera -hankkeessa ...
Vuorovaikutteinen kaverikatsomo: osallistava vai häiritsevä kokemus?
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2022)
Kulttuurielämyksissä on itse kulttuurista nauttimisen lisäksi merkityksellistä se, että ne ovat myös vuorovaikutteisia, sosiaalisia tapahtumia. Kulttuuritapahtumiin lähdetään yleensä puolison tai ystävän kanssa, tai ehkäpä ...
Robotti asiakaspalvelijana
(Restamark oy, 2020)
Koronavirusepidemia on innostanut matkailu- ja ravintola-alan toimijat kokeilemaan erilaisia teknologiaratkaisuja palveluiden tuottamiseen ja tarjoamiseen.
Covid-19 and Instagram: Digital Service Innovation in Top Restaurants
(Springer, 2021)
Governments across the world have imposed strict rules on social distancing to curb the spread of Covid-19. In particular, restaurants have been impacted by government-mandated lockdowns. This study adopts a mixed methods ...
Spicing up hospitality service encounters: the case of Pepper™
(Emerald, 2021)
Purpose
This paper aims to explore the implications of integrating humanoid service robots into hospitality service encounters by evaluating two service prototypes using Softbank Robotics’ popular service robot Pepper™: ...
Current best practices of digital sociality in cultural events
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2021)
As part of Haaga-Helia’s HomeOpera – Digital Social Cultural Experiences -project, Elina Moreira Kares and Aarni Tuomi explored the notion of digital sociality in various cultural events over the last two years through ...
Innovation in High-End Food Service During COVID-19 Lockdowns
(2022)
COVID-19 lockdown measures have forced hospitality operators to re-configure their dynamic capabilities through innovating operational practices and pivoting traditional business models. The high-end food service sector ...
Implications of Cellular Agriculture for Hospitality and Tourism Management Research: Sustainable Development Goal Perspective
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2022)
The global agricultural sector is facing a disruption driven by economics, emerging technology, and environmental and personal well-being. In particular, advances in cellular biology, along with the emergence of novel ...