Haku
Viitteet 1-5 / 5
Muutosprosessi Quinyx-työvoimanhallintajärjestelmässä
(2020)
Opinnäytetyö Muutosprosessi Quinyx-työvoimanhallintajärjestelmässä käsittelee konfigurointimuutoksia tulkinnallisen työaikajärjestelmän, Quinyxin, tuotantoympäristössä niissä tilanteissa, joissa työaikajärjestelmä on tilattu ...
Hakijakokemuksen mittaaminen ja kehittäminen hyödyntäen jatkuvan parantamisen mallia Azets Insight Oy:ssä
(2020)
Tämän kehittämishankkeen tavoitteena oli tutkia hakijakokemuksen nykytilaa ja tunnistaa sen kehittämisen kohteita luomalla jatkuvaan käyttöön tuleva hakijakokemuskysely ja jatkuvan parantamisen malli kohdeorganisaatio Azets ...
Improving Customer Experience with Artificial Intelligence, Data Analysis, and Automation in Azets
(2021)
Net Promoter Score or System (NPS) is globally a leading management system for measuring and improving customer experience (CX). It is a straightforward metric and a powerful tool but using NPS for producing a competitive ...
Kirjanpitäjän työn helpottaminen automaation, robotiikan ja tekoälyn avulla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten kirjanpitäjän työtä voi helpottaa automaation, robotiikan ja tekoälyn avulla. Työssä tutkittiin pääkirjanpidon, ostolaskujen käsittelyn sekä maksuliikenteen tehtävien ongelmia ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyt osana palkanlaskennan prosessia
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ohjelmistorobotiikan hyötyjä Azets Insight Oy:n PersonecW -palkanlaskentajärjestelmässä osana palkanlaskennan prosessia. Työn tavoitteena oli tutkia Azets Insight Oy:ssä toukokuussa 2021 ...