Haku
Viitteet 1-10 / 16
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Patuá Finlandille
(2019)
Sosiaalinen media on jo tuttu käsite yrityksille, ja siihen panostetaan jatkuvasti enemmän. Sosiaalinen media sisällytetään jo markkinointistrategiaan melko yleisesti, tai sille tehdään kokonaan oma strategiansa. Pienten ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Newsletter and guide implementation for a lodging company
(2019)
Digital development in recent years has played a major role in the travel and tourism industries. Nowadays, all travel-related processes can be done online. People are used to searching for travel inspiration and information ...
Sisältömarkkinointi sosiaalisessa mediassa artistin näkökulmasta
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö keskittyy sisältömarkkinointiin sosiaalisessa mediassa musiikkialalla vaikuttavan elektronisen musiikin tuottajan näkökulmasta. Työn tavoitteena on edistää tämän tunnettuutta ja näkyvyyttä ...
Suomen ja Japanin väliset kulttuurierot: Mitä suomalaisyritysten tulisi huomioida sosiaalisen median markkinoinnissa Japanissa
(2019)
Maailma monikulttuuristuu ja sosiaalisen median avulla ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiinsa yhä helpommin. Myös yritykset hyötyvät sosiaalisesta mediasta sekä markkinoinnista sosiaalisessa mediassa, mutta ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Tanssilalle
(2019)
Sosiaalisen median ollessa täynnä sisältöä eri henkilöiltä ja yrityksiltä on joukosta erottuminen yhä vaikeampaa. Ihmisten katseista taistellaan ja kaikki yrittävät tuottaa kiinnostavaa ja koukuttavaa sisältöä. Aina siinä ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle, Euronics Sipoo, Sipoon kodinkonekeskus Oy, sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Yrityksen työntekijöillä ei aiemmin ole ollut aikaa eikä ...