Haku
Viitteet 1-10 / 686
”Nykyajan trendisana ja tulevaisuuden vaatimus”: opiskelijoiden näkemyksiä itseohjautuvuudesta opiskelussa
(2019)
Itseohjautuvuus on nykyajan trendi muuttuvan toimintaympäristön, työn murroksen ja teknologian kehityksen myötä. Itseohjautuvuutta on tutkittu jo 1980- ja 1990-luvuilla ja jälleen 2010-luvun lopussa se on ajankohtainen ...
Henkilöstötilinpäätös henkilöstöjohtamisen välineenä ja työkaluna; Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii suomalainen, keskisuuri hyväntekeväisyysorganisaatio, jossa työskentelevän henkilöstöjohtajan pyynnöstä tässä työssä ei käytetä yrityksen omaa nimeä, vaan kutsutaan ...
Plan for Internal Branding Campaign 'One Team' for MacGregor
(2019)
In July 2019, MacGregor (part of Cargotec Corporation) completed its acquisition of TTS, which meant changes for the combined ~3000 employees. The biggest worry that rose from Risk Management assessment, was the risk of ...
Suomalaisten asianajotoimistojen rekrytointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalista mediaa käytetään laajasti yksityiselämässä ja vapaa-ajalla. Uusia sosiaalisen median kanavia keksitään jatkuvasti ja ne antavat ihmisille mahdollisuuden pysyä yhteydessä heidän läheisiinsä sekä jakaa heitä ...
Gamification of language learning
(2019)
This is a study on how gamification facilitates language learning. It is written from the point of view of an individual language learner in the framework of language learning theory and studies made in the field of ...
Developing new VR possibilities for the Sports and Fitness Sector in Finland
(2019)
Virtual reality is here and ready to change our current understanding of reality. In a world already possessing artificial intelligence, self-driving cars and robotics, virtual reality is finally able to do what it has ...
Suomen kilpailuasema kansainvälisten kongressien isäntämaana muihin Pohjoismaihin sekä Itävaltaan nähden
(2019)
Kongressiala kehittyy nopeaa vauhtia, ja niin on myös kehittynyt Suomen tapahtumajärjestämisen taso viime vuosien aikana. Tänä päivänä maailmalla ei kuitenkaan riitä olla hyvä jossain, vaan kovassa kilpailussa pärjäävät ...
Virtuaalitodellisuus taiteessa ja taiteen markkinoinnissa – Mihin VR ja AR soveltuvat?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin eri keinoja ja tapoja, joilla virtuaalitodellisuutta voi hyödyntää taidealalla ja sen lähtökohtana oli taidemuseoiden kiinnostus virtuaalitodellisuuden hyödyntämistä kohtaan. ...
Opiskelupaikan valintaa ohjaavat tekijät
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, mitkä tekijät vaikuttavat ammattikorkeakouluihin hakeutuvien henkilöiden valintoihin ja millä perusteella he tekevät opiskelupaikkaan liittyviä päätöksiä. Lisäksi tarkoituksena ...
Valtiovarainministeriön rekrytointiviestintä Twitterissä - analyysi sisällöstä ja työntekijälähettilyydestä
(2019)
Rekrytointiviestintä on nopeaan tahtiin yleistyvä trendi sosiaalisessa mediassa. Nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa organisaatioiden on tärkeää panostaa sosiaaliseen mediaan osana strategiaviestintää.
Tämä on ...