Haku
Viitteet 1-10 / 19
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Henkilöbrändäys tukena työnhaussa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on verkkoportfolion rakentaminen ja henkilöbrändäyksen vaikutus työnhakuun. Opinnäytetyössä perehdytään verkkoportfolion tekemiseen hyödyn-täen henkilöbrändäystä.
Opinnäytetyön tietoperusta ...
Henkilöbrändäys Instagramissa
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä Instagramissa. Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille toimenpiteitä ja menetelmiä, mitä kattavan henkilöbrändin ja mikrovaikuttajan profiilin rakentaminen ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa ja digitaalinen portfolio
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa ja digitaalinen portfolio työnhaun tukena. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen, sillä siinä syntyy produkti eli työnhakua tukeva digitaalinen ...
Yrittäjän henkilöbrändin ja asiantuntijaverkkosivun rakentaminen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin ja asiantuntijaportfolion rakentaminen aloittelevan yrittäjän näkökulmasta. Opinnäytetyön produktina rakennetaan asiantuntijaverkkosivu, jossa esitellään omaa ...
Henkilöbrändäyksen merkitys kiinteistönvälitysalalla
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäyksen merkitys kiinteistönvälitysalalla. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Asuntokauppa UpHouse LKV yritykselle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälainen merkitys ...
Huippumyyjänä LinkedInissä – opas tulokselliseen sisällöntuotantoon
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda opas siihen, kuinka kehittyä tuloksellisen sisällön tuottajaksi LinkedInissä. Tuotos on suunnattu ensisijaisesti Haaga-Helian myyntityön koulutusohjelman opiskelijoille, sekä ...
Henkilöbrändin rakentaminen työnhaun tueksi
(2022)
Teknologian ja sosiaalisen median kanavien kasvu on muuttanut työnhakua. Hakijoilta odotetaan erilaisia luovia ratkaisuja, joiden avulla erottua joukosta. Perinteiset työhakemukset ovat jäämässä historiaan. Kulmakivinä ...
Pelistriimaaminen tulonlähteenä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on esittää, kuinka pelistriimaamisesta voi luoda itselleen tulonlähteen. Opinnäytetyössä käydään läpi pelistriimaamista kokonaisvaltaisesti, tuoden esille erilaisia vaihtoehtoja ja tapoja, joilla ...