Haku
Viitteet 1-10 / 25
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus asiakaskäyttäytymiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa toteutuvan vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta asiakaskäyttäytymiseen. Työn aihe valittiin tekijän oman kiinnostuksen ja aiheen ajankohtaisuuden ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt kuluttajamarkkinoille
(2019)
Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä vaikuttajamarkkinoinnilla on yhä suurempi rooli yritysten markkinoinnissa. Kuluttajien huomiosta kilpaillaan useassa eri kanavassa samanaikaisesti ja uusimpien tutkimusten perusteella ...
Instagramissa tapahtuva vaikuttajamarkkinointi osana kuluttajan ostopäätöstä
(2020)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoitteena on ollut selvittää, kuinka suuri merkitys Instagramissa tapahtuvalla vaikuttajamarkkinoinnilla on kuluttajien ostopäätösten muodostumisessa. Tutkija päätyi aiheeseen, koska ...
Yritysten ja sosiaalisen median vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan mielenkiinnosta vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kohtaan. Työn tavoitteena oli tehdä tutkimus, jolla selvitetään miksi ja miten yritykset tekevät yhteistyötä ...
Vaikuttajan Innostuspaketti - Vaikuttajamarkkinoinnin ohjemateriaalin suunnittelu ja laatiminen
(2021)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö rakentuu produktista ja sen tueksi laaditusta kirjallisesta raportista, joka luo produktille teoreettisen viitekehyksen. Produktin lopputuotoksena syntyneen digitaalisen ja opasmaisen ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa muodin markkinoinnin välineenä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia, kuinka muotialalla toimivat yritykset voivat hyödyntää Instagram-sovellusta sekä vaikuttajia markkinoinnin keinona. Opinnäytetyössä kohtaavat tekijän markkinoinnin ja viestinnän tutkinto ...
Vaikuttamisen keinot TikTokissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee vaikuttamisen keinoja TikTokissa, jotka on toteutettu vaikuttajan toimesta. Tutkimuksen avulla halutaan selvittää, mitkä ovat keskeisimmät ja merkityksellisimmät vaikuttamisen keinot TikTokissa. ...
Kiina – vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijä : Vaikuttajamarkkinoinnin erot Suomen ja Kiinan välillä
(2021)
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut suomalaisille yrityksille yhä tärkeämpi markkinointikeino. Kiinalaisen vaikuttajamarkkinoinnin sanotaan olevan edelläkävijä, josta muut maat ottavat oppia. Miten Kiinan vaikuttajamarkkinointi ...
Vaikuttajamarkkinointi ja mikrovaikuttajat
(2024)
Sosiaalisen median evoluutio on ollut merkittävä osa digitaalista muutosta ja viestintätapojen kehittymistä. Se on muovannut tapaa, jolla ihmiset pitävät yhteyttä toisiinsa, jakavat tietoa ja käyttävät verkon sisältöä. ...