Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 29
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...
Social selling ilmiönä ja miten Social sellingiä tehdään
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoite oli selvittää miten omien alojensa tunnetut vaikuttajat tuntevat sosiaalisen myynnin ilmiönä, sekä miten sosiaalinen myynti koetaan ja miten sosiaalista myyntiä tehdään. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Original Sokos Hotel Vaakuna, Helsingille
(2019)
Sosiaalinen media osana nykyaikaisen palveluyrityksen markkinointia on korostunut verkostojen kasvamisen myötä tärkeäksi osaksi organisaation viestintästrategiaa. Ihmiset etsivät verkosta itseään kiinnostavia sisältöjä ...
Sisältöstrategian laatiminen leivontablogille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotos on sisältöstrategia leivontablogille Kaapista puuttuu kakku. Sisältöstrategia sisältää blogin kohderyhmän, tavoitteiden, kanavien ja mittareiden määrittelyn sekä ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelma På Kroken Helsingille
(2019)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kehittää ravintola På Kroken Helsingille sosiaalisen median viestintäsuunnitelma. Työn tulosten tarkoituksena on auttaa heitä ymmärtämään, mitä kaikkea voi ja ...
Somevaikuttajat majoitusliikkeiden markkinoinnissa
(2020)
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi ja mainonta ovat olleet voimakkaassa kasvussa viime vuosina. Vuonna 2019 Suomessa internetin ja sosiaalisen median käyttöaste oli 79%. Opinnäytetyö aloitettiin syksyllä 2019 ...
Keudan gastrobiilin sosiaalisen median näkyvyyden lisääminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Keski-uudenmaan koulutuskuntayhtymä, Keuda. Työskentelen itse toimeksiantajalla ja työni päätavoite oli luoda sähköinen ohjekirja henkilöstölle, jolla saataisiin lisättyä Gastrobiilin, ...
Suomalaisen tilaviinin digimarkkinointi
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisen tilaviinin markkinointia ja erityisesti digimarkkinointia voitaisiin kehittää. Opinnäytetyössä selvitettiin tilaviinien markkinoinnin nykytilaa ja tutkittiin eri ...
Markkinointiketju Worldhotelsin merkitys Hotel Fabianille
(2014)
Yksityinen hotelli joutuu kamppailemaan asiakkaista suuria hotelliketjuja vastaan. Pienet hotellit ovat usein tuntemattomia mutta tarjoavat ainutlaatuisia kokemuksia. Sosiaalisen median asema vahvistuu hotellialan arjessa ...