Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Olo Tilan sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Olo Tilalle, joka on Kurikan Fysioterapian toinen toimipiste. Olo Tila tarjoaa hyvinvointikoulutusta, kurssitoimintaa sekä majoitus- ja ...
Newsletter and guide implementation for a lodging company
(2019)
Digital development in recent years has played a major role in the travel and tourism industries. Nowadays, all travel-related processes can be done online. People are used to searching for travel inspiration and information ...
Pienyrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Portfolio-opinnäytetyössä tärkeää on tarkastella kokonaisuutta kriittisesti ja omaa oppimista arvioiden. Omaa ammatillista kehitystä tarkastellaan produktien tekemisen kautta.
Tämän portfolio-opinnäytetyön tarkoituksena ...
Vaikuttajamarkkinointi matkailualalla - onnistuneen toteutuksen elementit
(2019)
Vaikuttajamarkkinointi on vaikuttajan ja yrityksen välistä yhteistyötä, jossa vaikuttaja välittää yrityksen viestiä omalla persoonallisella tavallaan kohdeyleisölle. Ilmiönä se ei ole uusi, mutta sosiaalisen median nousun ...
Brand Management Strategies of hotel chain sub-brands Sheraton Marriott and DoubleTree by Hilton
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii ja vertailee kahden maailman brändiarvoltaan parhaimman hotelliketjun brändin johtamisstrategioita. Työ keskittyy yhteen alabrändiin kustakin hotellikejtusta, ja vastaa kysymykseen: miten rakentaa ...