Haku
Viitteet 1-10 / 21
Digitaalisen sarjakuvan graafinen suunnittelu ja käsikirjoittaminen sosiaaliseen mediaan
(2019)
Opinnäytetyössä kuvataan digitaalisen sarjakuvan toteuttamista toimeksiantajan sosiaalisen median kanaviin. Toimeksiantajana on Loisto setlementti ry, joka haluaa tuoda esille yhdistyksen erilaisia toimintamuotoja. ...
Nuorten kuluttaja-asiakkaiden tavoittaminen sähköisellä uutiskirjeellä
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on useiden tutkimusten mukaan yksi parhaiten tuottava markkinointitapa yritysmarkkinoinnissa, mutta myös kuluttajasegmentissä. Laajalti ei ole kuitenkaan tutkittu sitä, onko sähköinen uutiskirje ...
Henkilöbrändäys internetin videopalveluissa
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin ajankohtaiseen ilmiöön sosiaalisen median videopalveluissa. Henkilöbrändäys etenkin YouTubessa on luonut uuden liiketoiminnan alan, jossa yksityiset henkilöt luovat itsestään tuotteen, jonka ...
Sosiaalisen median strategia Pezzie Oy Ltd:lle
(2020)
Sosiaalisesta mediasta on tullut digitaalisen liiketoiminnan keskeinen toimija, jonka avulla edistetään markkinoinnin monimuotoisempaa kehitystä sekä kommunikaatiota eri sidosryhmien välillä. Sosiaalisen median strategian ...
Livestriimaus liiketoimintana
(2019)
Suoratoistopalvelujen suosio on ollut hurjassa kasvussa jo monen vuoden ajan. Suurimpien suoratoistopalveluiden joukkoon mahtuu livestriimauksen alustoja, jotka mahdollistavat jo monen henkilön työnteon livestriimaamalla. ...
Sosiaalinen media ja saavutettavuus
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, millainen on näkövammaisten käyttäjien käyttäjäkokemus sosiaalisessa mediassa. Sen tavoitteena oli selvittää miten puutteet saavutettavuudessa vaikuttavat sosiaalisen median käyttämiseen ...
Digitaalinen jalanjälki nykypäivänä ja Facebookin vaikutus siihen
(2021)
Digitaalinen jalanjälki on nykyisin käsitteenä enemmän pinnalla kuin koskaan. Harva kuitenkaan tietää mitä se oikeasti tarkoittaa. Tämän työn tarkoituksena oli ensin sukeltaa digitaaliseen jalanjälkeen käsitteenä. Mitä se ...
Sosiaalisen median alustat markkinoinnissa
(2021)
Sosiaalinen media ja sen kehitys on nykypäivänä osana lähes jokaisen ihmisen arkea. Nopean kehityksen ja sosiaaliseen mediaan kohdistuvan suosion ansiosta se tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia niin kuluttajille kuin ...
Miten meihin vaikutetaan – vaalikampanjointi sosiaalisen median alustoilla
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen työ, jonka tarkoituksena on selvittää ja tunnistaa ilmiötä, miten sosiaalisen median käytetään vaalikampanjoinnissa – eli miten kansalaisiin vaikutetaan digitaalisessa ympäristössä. ...
Sisällöntuotannon haasteet lukivaikeuden kanssa
(2022)
Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisesti seuraten opiskelijan työharjoittelua markkinoinnin ja sisällöntuotannon parissa. Opinnäytetyön koostuu kahdeksasta seurantaviikosta joissa, joissa jokaiselta arkipäivältä ...