Haku
Viitteet 1-10 / 33
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Aihe opinnäytetyölle syntyi toimeksiantajan tarpeesta sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, mahdollisuuksista ja hyödyntämisestä markkinointikanavina. Tekijä on yrityksen työntekijä ja sosiaalinen media ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...
Hilton Helsinki Airportin sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen osana ketjumarkkinointia
(2020)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoituksena luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Hilton Helsinki Airport-hotellin käyttöön. Vuonna 2007 avattu hotelli sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentällä ja se kuuluu ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Olo Tilan sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Olo Tilalle, joka on Kurikan Fysioterapian toinen toimipiste. Olo Tila tarjoaa hyvinvointikoulutusta, kurssitoimintaa sekä majoitus- ja ...
Newsletter and guide implementation for a lodging company
(2019)
Digital development in recent years has played a major role in the travel and tourism industries. Nowadays, all travel-related processes can be done online. People are used to searching for travel inspiration and information ...
Pienyrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Portfolio-opinnäytetyössä tärkeää on tarkastella kokonaisuutta kriittisesti ja omaa oppimista arvioiden. Omaa ammatillista kehitystä tarkastellaan produktien tekemisen kautta.
Tämän portfolio-opinnäytetyön tarkoituksena ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Panimo Kiiski Oy:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on mäntsäläläinen käsityöläispanimo Panimo Kiiski Oy, joka on perustettu vuonna 2016 ja aloittanut toimintansa vuonna 2017 kahden kaveruksen toimesta. Yrityksellä on käytössään sekä ...
Ruokamatkailun näkyvyys Visit Finlandin digitaalisissa kanavissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Hungry for Finland-hankkeelle. Hungry for Finland-hanke kehittää suomalaisen ruokakulttuurin tunnettuutta ja tukee toimijoita kansainvälisille markkinoille pääsemisessä, tarjoamalla ...